וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: דב הפנדה שעושה סלפי עם המבקרים כבש את הרשת

17.1.2017 / 12:38

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

פרשת נתניהו-מוזס: המוציא לאור של ידיעות אחרונות הגיע לחקירה נוספת, חמישית במספר, במשרדי להב 433. מוקדם יותר הגיע למקום גם עורך "ישראל היום", עמוס רגב. מפכ"ל המשטרה, רוני אשליך, אמר היום בתגובה לפרשה כי "החקירה לא תהיה ארוכה מאוד".

אמש אמר היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, כי הקלטות נתניהו ומוזס לא ייחשפו מחשש לשיבוש חקירה, אך ישקול בבוא העת את פרסומן. "החקירה מתנהלת לשביעות רצוני", אמר, והוסיף כי הביקורת נגדו על כך שההקלטות הובאו לידיעתו כבר לפני שנה, אינה מוצדקת.

בבית הדין הצבאי בקריה בתל אביב נערך היום דיון הטיעונים לעונש במשפטו של תת-אלוף במיל' אופק בוכריס. בוכריס לקח אחריות על מעשיו והביע עליהם צער. גזר הדין יינתן בתחילת פברואר.

לפחות עשרת אלפים בני אדם נהרגו במהלך מלחמת האזרחים בתימן - כך עולה מנתוני האו"ם שפורסמו היום. הארגון מנסה להביא לסיום העימות במדינה הנמשך זה שנתיים.

תיירת שביקרה בגן חיות במחוז סיצ'ואן שבסין, הפכה ללהיט ברשת לאחר שהצטלמה לכמה תמונות סלפי עם גור פנדה. מדובר בגן חיות שמאפשר למבקריו ללטף ולחבק את הדובים החמודים שכבר התרגלו לנוכחות אנושית.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully