וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביס פרסלי עדיין חי וצולם בחגיגות יום הולדתו ה-82?

18.1.2017 / 6:49

הרשת בהיסטריה סביב תיעוד חדש שמגיע מחגיגות יום הולדתו ה-82 של אלביס פרסלי, כשאחד החוגגים במקום נראה כמו המלך בכבודו ובעצמו. אחרים טוענים שזה בכלל אחיו התאום שמת בלידה. התיאוריה מתווספת לאחת אחרת הטוענת שפרסלי הופיע בסרט "שכחו אותי בבית" 13 שנים אחרי מותו

אלביס פרסלי/אלביס

בסרטון – אלביס השתתף בתור ניצב בסרט "שכחו אותי בבית"?

האם מלך הרוק'נ'רול, אלביס פרסלי, זייף את מותו כדי להתרחק מאור הזרקורים? מנהל עמוד הפייסבוק "ראיות שאלביס פרסלי חי" טוען, פשוטו כמשמעו, שאלביס שלנו עדיין בחיים ומספק לכאורה ראיות לזה. הפעם הוא הבחין באלביס פרסלי נוכח בקהל במסיבת יום ההולדת ה-82 שלו באחוזת גרייסלנד, שם גם נמצאה גופתו ב-16 באוגוסט 1977. מהר מאוד שינה מנהל העמוד את עמדתו וטען שהאיש שבתמונה הוא בעצם אחיו התאום של אלביס, ג'סי פרסלי, שבכלל מת בלידתו, כ-30 דקות לפני לידתו של אלביס. המאמינים מיהרו לתמוך בתיאוריה שאלביס פרסלי או אחיו התאום עדיין בחיים- על אף שיש כמה פרטים בתמונה שמבטלים את התיאוריה.

אירוע חגיגות יום ההולדת ה-82 של אלביס התקיים ב-8 בינואר והועבר בשידור חי. במהלך טקס חיתוך העוגה שנערך בחצר הקדמית של האחוזה שבממפיס, טנסי, נצפה בקהל איש מזוקן שמזכיר במראה שלו את אלביס פרסלי, אם היה עדיין בחיים. מנהל דף הפייסבוק קפץ על המציאה ושיתף צילומי מסך מהשידור בטענה שאלביס הגיע בכבודו ובעצמו לחגוג את יום הולדתו. "זה חייב להיות אלביס שלנו", כתבה אחת הצופות ואחר הוסיף: "הלוואי שהייתי שם. הייתי יכול לפגוש את אלביס".

אלביס פרסלי עדיין חי?. פייסבוק, צילום מסך
זה אתה אלביס?/צילום מסך, פייסבוק

זה לא אלביס, אלא אחיו התאום?

מהר מאוד הגיע מנהל העמוד למסקנה שהאיש המסתורי הוא למעשה האח התאום של אלביס, ג'סי פרסלי. "תסתכלו על התמונה. שימו לב לצמה שלו. לאלביס אין צמה. זה חייב להיות ג'סי", הוא כתב, "לאיש המזוקן יש פרצוף גדול יותר מאלביס ונראה גבוה ממנו. זה חייב להיות ג'סי! שימו לב למאבטחים המופיעים משמאל למעלה. הם שומרים עליו".

נותרתם מבולבלים? כן, גם ברשת כבר לא הצליחו להבין מי אמור להיות הבחור המזוקן שבתמונה וקפצו למסקנות שזה אלביס. מנהל העמוד מיהר לתקן אותם שוב ושוב בתגובות, "בבקשה תקראו טוב את מה שכתבתי. אמרתי שהגבר בתמונה הוא ג'סי (לא אלביס!)".

עוד באותו נושא

המלך קפץ לביקור: פסטיבל אלביס השנתי

לכתבה המלאה
אלביס פרסלי עדיין חי?. פייסבוק, צילום מסך
מפה אתה יותר דומה לג'סי פרסלי או לסתם איש רנדומלי/צילום מסך, פייסבוק

לתיאוריה קיימות 2 בעיות ברורות. האחת היא שג'סי כידוע מת בלידתו (וכמו כן, גם אלביס מדום לב בגיל 42), והשנייה היא שהאיש שבתמונות בכלל לא נראה בן 82, אלא יותר כבן 60. גם לזה היה למנהל העמוד מה לומר: "ניתוחים פלסטיים עושים פלאים בימינו! לאלביס, כמו גם לאחיו, יש את הכסף והאמצעים להיראות צעיר יותר! אני בטוח שהוא ישמח לקרוא שאתה חושב שהוא נראה צעיר לגילו".

אלביס פרסלי עדיין חי?. פייסבוק, צילום מסך
אה, בעצם הוא מת, אז איך זה הגיוני?!?/צילום מסך, פייסבוק

אלביס פרסלי ב"שכחו אותי בבית"

זו כמובן לא הפעם הראשונה שמנסים לספק לנו הוכחות לזיוף מותו של אלביס פרסלי. הוא לכאורה נצפה כבר בשנת 1984 יוצא מבית החולים בניו יורק עם חברו מוחמד עלי. ב-1991 הוא נראה - שוב לכאורה - סועד במסעדה בקלייד, אוהיו, ובמאי האחרון הוא נצפה (כן, לכאורה!) באחוזת גרייסלנד, עובד בגינה של ביתו בחולצת טריקו וג'ינס. בראש רשימת התיאוריות המגוחכות ביותר נמצאת זו שמסרבת להניח לנו מזה שנים: האם אלביס פרסלי השתתף בתור ניצב בסרט הקאלט של שנות ה-90, "שכחו אותי בבית" - 13 שנים לאחר מותו?

צופים חדי עין הבחינו בניצב שמאוד מזכיר את פרסלי המנוח בסצינה בסרט בו השחקנית קת'רין אוהרה, המגלמת את אמו של מקולי ק'אלקין, מנסה לרכוש כרטיס טיסה חזרה לשיקגו אחרי שגילתה ששכחה את בנה המסכן בבית. מאחוריה ניתן לראות איש גבוה ומזוקן בעל קווי דימיון מרשימים לפרסלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלביס, גם אותך שכחו?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם זה הדבר האמיתי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

המאמינים בתיאוריה מספקים כמה הוכחות לכך שפרסלי האחד והיחיד השתתף בסרט הזה. בהנחה שאלביס לא מת, בזמן צילומי הסרט (1990) הוא היה צריך להיות בן 55 - וזה, פחות או יותר, נראה כמו גילו של הניצב המזוקן. מלבד זאת, לניצב יש שיער שטני וגם לאלביס היה. זאת אומרת, שיערו של אלביס היה שחור - אך זה בגלל שהוא נהג לצבוע אותו.

גם הלבוש של הניצב בסרט, מתברר, מזכיר את זה של אלביס. אלמנתו, פריסיליה פרסלי, רמזה בעבר שאלביס היה נבוך בצווארו הארוך ונטה ללבוש חולצות עם צווארון סגור. ומה לובש הניצב בסרט? חולצת גולף שמסתירה לו את הצוואר יופי. דמיון נוסף ניתן למצוא ב"גינונים" של פרסלי והניצב (כאן זה כבר נהיה קריפי). סרטון שפורסם ביוטיוב וצבר 1.6 מיליון צפיות מצביע על הדמיון בדרך שבה אלביס והניצב זזים.

שימו לב:

בנוסף, הניצב עומד בסמוך לדמות ג'ון קנדי, המכריז על עצמו כ"מלך הפולק של המערב התיכון", מחווה פרודית ל"מלך הרוק", פרסלי. מקרי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר מדי צירופי מקרים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובכל זאת...

לצד הטיעונים בעד, יש גם טיעונים נגד, כמו למשל שזקנו של הניצב שונה בצורתו ובעוביו מזה של פרסלי, או ההנחה שאדם שזייף את מותו לא יחפש שוב להופיע מול המצלמות - ועוד בסרט שסומן כשובר קופות מלכתחילה. בנוסף, ואולי החשוב מכולם, גם במאי הסרט, כריסטופר קולומבוס, ומקולי קאלקין מודעים לתיאוריה ומכחישים אותה לגמרי בקומנטרי שיצא לסרט בגרסת ה-DVD שלו.

"אנשים משוכנעים שהאיש הזה הוא אלביס פרסלי. הם בטוחים שמותו מזויף, ושבגלל שהוא עדיין מאוהב בתעשיית הבידור, הוא משמש כניצב ב"שכחו אותי בבית", אמר קולומבוס ומקאלקין הוסיף: "אוי אלוהים. תראו את הבחור הזה. הוא ממש לא אלביס פרסלי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully