וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי מוזס על תיק 2000: "אני אוהבת את אחי ובטוחה שיהיה בסדר"

קים וייס

17.1.2017 / 11:50

אשת התקשורת התייחסה בשיחה עם וואלה! NEWS לחקירת השיחות בין אחיה, מו"ל "ידיעות אחרונות", לראש הממשלה נתניהו, ובהן פעלו לקידום אינטרסים הדדיים. מוזס נחקר היום בפעם החמישית במשרדי יחידת להב 433

צילום: שי מתניה, עריכה: שמרית גולדשטיין

"אני מאוד אוהבת את אחי, ובטוחה שיהיה בסדר" – כך אמרה אמש (שני) לוואלה! NEWS אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס, אחותו של מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס, ששמו נקשר בפרשה 2000. במסגרת הפרשה, חשוד מוזס כי ניסה לתאם מהלך עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לקידום האינטרסים של שניהם. אחותו אמרה את הדברים עם הגעתה להשקת המופע החדש "תרועת הפסטיבלים" של משה דץ וחני נחמיאס.

מוזס עצמו הגיע היום לחקירה נוספת במשרדי יחידת להב 433, בפעם החמישית מאז החלה החקירה. אמש אמר היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, כי הקלטות נתניהו ומוזס לא ייחשפו מחשש לשיבוש חקירה, אך ישקול בבוא העת את פרסומן. "החקירה מתנהלת לשביעות רצוני", אמר, והוסיף כי הביקורת נגדו, על כך שההקלטות הובאו לידיעתו כבר לפני שנה, אינה מוצדקת.

עוד בוואלה! NEWS:
פרשות נתניהו: עורך "ישראל היום" ומוזס מוסרים עדות במשטרה
נתניהו לעג לתקשורת: "הנה עוד תמלול - 'ביבי: זה לא יעזור לכם'"
שקד על פרשת נתניהו: עיתונים גדולים חטאו במשך שנים בסיקור לא הוגן

ג'ודי ניר מוזס שלום. ענת מוסברג, מערכת וואלה! NEWS
מוזס, אמש/מערכת וואלה! NEWS, ענת מוסברג

"אני ער לכך שבתיק כה רגיש כמו פרשה 2000, כל התפתחות זוכה למשנה תהודה. אני גם שומע לעתים ספקולציות חסרות שחר, ואם יורשה לי לומר – גם חסרות אחריות, שמנסות לייחס למערכת האכיפה כל מיני שיקולים זרים, בנוגע לעיתוי של פעולות חקירה מסוימות, בנוגע לסדר הפעולות, בנוגע למהות הפעולות שאושרו כביכול או שלא אושרו, ועוד", אמר מנדלבליט. נדמה שכולם רוצים לתפוס 'טרמפ', ו'לעזור' לנו לנהל את החקירה – ואני אומר להם: תודה רבה, אנחנו מסתדרים מצוין".

בהקלטות השיחות בין השניים, שהתקיימו במהלך שנת 2014, נשמעים נתניהו ומוזס מנסים לתאם מהלך כך שראש הממשלה יזכה לסיקור אוהד יותר ב"ידיעות אחרונות", ובתמורה לכך יקדם חקיקה להפיכת החינמון "ישראל היום" לעיתון בתשלום - מה שיצמצם את כוחו על פני המתחרה של מוזס. השניים נקבו בשמות של עיתונאים לרוחו של נתניהו, והמו"ל אף אמר לו כי צריך לעשות הכול כדי שהוא "יישאר ראש הממשלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נוני מוזס מגיע לחקירה, מחוץ ללהב 433, לוד. ינואר 2017. טליה קדוש
נוני מוזס במשרדי להב 433, השבוע/טליה קדוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully