וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא זרק אותך? תתנחמי בזה שהוא לא עשה מה שהבחור הזה עשה

17.1.2017 / 9:36

חושבים שלכם היו פרידות קשות? בחור צרפתי לקח ברצינות את משמעות המילים "תזרוק כבר את החברה המעצבנת שלך" וכשהתלווה אליה לטיול בחוף הים - זרק אותה מצוק

צילום מסך

בפעם הבאה שאתם מייעצים למישהו לזרוק את חברה שלו - כדאי שתוודאו איתו שהוא הבין בדיוק למה התכוונתם. סרטון מטריד של זוג צעיר מבלה על חוף ים בצרפת עד שהבחור דוחף אותה מצוק - עושה הרבה רעש ברשת בימים האחרונים ואנחנו ממש מקווים לטובתם שהוא מבוים.

בסרטון שפורסם ביוטיוב תחת הכותרת "איך תפטרו במהירות מבחורה", זוג צעיר נראה אוחז ידיים, כשהצעירה מובילה את החבר שלה אל גבעה סלעית תלולה בחוף המשקיפה אל הים. האווירה הרומנטית מקבלת תפנית חדה כשהיא מסתובבת אליו כולה קורנת ומאושרת והוא בתגובה דוחף אותה מהצוק ומפיל אותה לקרקע החולית והסלעית שמאחוריה. לסיום הוא גם מרים אגודל למצלמה, כאילו עמד בהצלחה במשימה שלו. קשה לנו להאמין שהמסכנה נפגעה קשה מהנפילה, מאחר שהיא לא הייתה מגובה רב, אך אם נשפוט לפי השניות האחרונות של הסרטון, יתכן שהיא איבדה את ההכרה.

חבר זורק את חברתו מצוק. צילום מסך
הכל נראה רומנטי - עד שזה קרה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

כולם עצבניים על התגובה של הבחור שחברתו נפלה מהצוק

לכתבה המלאה

הסרטון המזעזע הזה צבר יותר מ-316 אלף צפיות ב-5 ימים והצופים מאוד רוצים להאמין שהוא מבוים. "זה כל כך מרושע, אבל גם כל כך מצחיק", כתב אחד ואחר הוסיף: "זו חייבת להיות מתיחה שנועדה למשוך צפיות. זה פשוט לא יכול להיות אמיתי. אחר סיכם: "דוחה. אמיתי או לא, הבחור הזה צריך להיכנס לכלא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבחור זרק את חברה שלו בדרך הכי נוראית שיכולה להיות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
mission accomplished/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully