וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על פרסום תמלילי הפגישות עם מוזס: "הדלפות מגמתיות"

ראש הממשלה טען כי הפרסומים לפיהם סחר עם מו"ל "ידיעות אחרונות" בעיתונאים כדי לנווט את אופן סיקורו, הוא "קמפיין שנועד להטעות את הציבור". במקביל, נכנס מוזס לחקירתו השלישית בלהב 433

צילום: יוני ריקנר ומאצ'י הוף, עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: ראיון באולפן וואלה! NEWS עם ח"כ דוד אמסלם על חקירת נתניהו)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בישיבת שרי הליכוד כי תמלילי הפגישות שלו ושל מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס אינם אלא "קמפיין של הדלפות מגמתיות שנועדו להטעות את הציבור ולעוות את התמונה". בתמלולים שפורסמו בסוף השבוע בחדשות 2, עלה כי נתניהו ומוזס ניסו לתאם מהלך שלפיו יסחרו בעיתונאים על מנת לשנות את אופי הסיקור כלפי ראש הממשלה בעיתון.

"כמו שאמרתי, ואתם כבר יודעים: לא יהיה כלום כי אין כלום", חזר נתניהו על ההתבטאות הקבועה שלו בנושא מהשבועות האחרונים. "ראיתי את תהלוכות השמאל במוצאי שבת. אני חוזר ואומר לחברינו באופוזיציה - אל תמהרו עם החגיגות", הוסיף, בהתייחס להפגנה של כ-200 בני אדם שנערכה אתמול בתל אביב, "אנחנו נהיה פה ונמשיך להוביל את המדינה עוד שנים רבות".

נוני מוזס מגיע לחקירה, מחוץ ללהב 433, לוד. ינואר 2017. טליה קדוש
מוזס נכנס לחקירתו, הבוקר/טליה קדוש

במקביל לדבריו של נתניהו, נכנס מוזס למשרדי להב 433 בלוד לחקירתו השלישית. החוקרים צפויים לעמת את מוזס עם עדויות שנאספו במהלך השבוע החולף, וימשיכו בגבייתן גם בימים הקרובים. בין היתר, ינסו גם לקבוע גביית עדות מבעלי "ישראל היום", שלדון אדלסון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוקר פרסם עורך "ידיעות אחרונות", רון ירון, טור בעמוד השער של העיתון, שבו הציג את עמדתו בפרשת ההקלטות. "אין מצב שהעיתון הזה היה שורד את רעידת האדמה הזו. כולנו, כאיש אחד, היינו עוזבים ומחפשים בית אחר. ואז, ממילא 'ידיעות אחרונות' כבר לא היה העיתון שאתם מחזיקים כרגע ביד", כתב ירון.

בתמלילי השיחות שפורסמו, אמר מוזס לנתניהו בשיחה שניהלו השניים בשנת 2014: "תהיה פה רעידת אדמה, צריך לחשוב איך עושים את זה". ירון כתב בסיום הטור: "אני לא מנסה לומר ש'עסקים כרגיל', וגם לא מסתיר שיש באוויר ובלב של כולנו תחושת מועקה קשה. עם זאת, אנחנו ממשיכים לעבוד מתוך אמונה פנימית חזקה, שאנחנו מציירים עבורכם בכל יום מחדש, וגם היום, את ה'מונה ליזה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully