וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: ראש העיר הדגים כיצד חובשים טורבן – וכבש את הרשת

12.1.2017 / 13:07

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, העידה אתמול (רביעי) בפרשת המתנות במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלוד. במסגרת הפרשה, שמכונה "תיק 1000", חשוד ראש הממשלה בנימין נתניהו כי קיבל מתנות יקרות ערך, שעלותן נאמדת במאות אלפי שקלים, משני אנשי עסקים במשך שנים.

חבר הכנסת איתן כבל (המחנה הציוני), שקידם לפני שלוש שנים את "חוק ישראל היום", נתן עדות השבוע במסגרת פרשת מוזס-נתניהו, המכונה "תיק 2000". הח"כ נשאל על החוק שנועד להגביל את הפצת החינמון ואמר כי לא ידע על שיחות שהתקיימו בין ראש הממשלה למו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס. חוקרי יאח"ה צפויים לגבות עדות בהמשך החקירה משישה בכירים בעיתון "ישראל היום".

אלון דמארי, תושב יבנה ועבריין מין מורשע, נעצר בחשד שביצע עבירות מין בנערות. היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו. לדברי החוקרים קיימת בתיק תשתית ראייתית ובקרוב יוגש נגדו כתב אישום.

הקבינט החברתי-כלכלי בראשות שר האוצר כחלון יתבקש לאשר בקרוב הצעה להעלאת שכרם של רבני ערים. אם היא תאושר, שכר הרבנים יעלה כבר החודש, באופן רטרואקטיבי בעשרות אחוזים.

סרטון שהפך ויראלי בשעות האחרונות עם מיליוני צפיות ברחבי העולם, מראה את גורדיפ פנדר, צעיר מהעיירה וייטהורס שבקנדה, שגייס את ראש העיר דן קרטיס, כדי להדגים כיצד חובשים טורבן. לטענתו, מטרת הסרטון היא לעודד לסובלנות וגיוון.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה במידות החום. מחר – התקררות וייתכן גשם מקומי קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully