וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ על הדלפת הדוח על רוסיה: "איפה אנחנו חיים, בגרמניה הנאצית?"

נשיא ארה"ב הנבחר המשיך במתקפתו נגד סוכנויות המודיעין, אחרי דיווחים שלפיהם בידי מוסקבה מידע בעייתי עליו. "הן לא היו צריכות לאפשר לידיעות מזויפות 'לדלוף' לציבור". הערב: מסיבת עיתונאים ראשונה שלו מאז נבחר

צילום: CNN, עריכה: שמרית גולדשטיין

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ דחה היום (רביעי) בתקיפות את הדיווחים שלפיהם רוסיה אספה מידע רגיש עליו. בסדרת ציוצים בטוויטר כתב טראמפ כי "סוכנויות המודיעין לא "היו צריך לאפשר לחדשות המזויפות 'לדלוף' לציבור". לדבריו, "זהו מהלך אחרון נגדי. איפה אנחנו חיים, בגרמניה הנאצית?". הערב יכנס טראמפ מסיבת עיתונאים (18:00 שעון ישראל), לראשונה מאז ניצח בבחירות בנובמבר.

לפי דיווחים בכלי תקשורת אמריקניים, ראשי סוכנויות המודיעין הציגו בפני טראמפ נספח לדוח על התערבותה של רוסיה בבחירות לנשיאות, ובו נטען כי מוסקבה מחזיקה במידע כי הוא בילה עם נערות ליווי בעת שהותו במדינה. עוד נטען כי צוות הקמפיין של טראמפ היה בקשר עם גורמים רוסיים במהלך תקופת הבחירות.

לקריאה נוספת בנושא
רוסיה מכחישה כי יש לה מידע רגיש על טראמפ: "שטויות מוחלטות"
דיווח: האקרים וסוכנים רוסים מחזיקים במידע רגיש על טראמפ

נשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ בנאום בסינסינטי שבמדינת אוהיו, 2 בדצמבר 2016. רויטרס
לא מרפה מסוכנויות המודיעין. טראמפ/רויטרס

שעות לפי מסיבת העיתונאים, שאמורה הייתה לעסוק בכלל בעתיד עסקיו של טראמפ לאחר כניסתו לבית הלבן, הכריז הנשיא הנבחר: "ניצחתי בקלות את הבחירות, והמתנגדים המושחתים מנסים להקטין את הניצחון שלנו עם חדשות מזויפות. מצב מצער!". עוד כתב טראמפ כי רוסיה מעולם לא ניסתה לסחוט אותו. "אין לי שום דבר עם רוסיה, לא עסקים, לא הלוואות, לא כלום!", כתב הנשיא הנבחר, שיחליף את ברק אובמה בעוד תשעה ימים בלבד.

הדיווח על כך שהמידע הוצג לטראמפ פורסם לראשונה ברשת CNN, אך לא נחשף מה נאמר בו. רק אתר "באזפיד" דיווח כי המידע כולל תיעוד מביך של טראמפ בעת ששהה במלון "ריץ קרלטון" במוסקבה עם נערות ליווי. ה-FBI חוקר את אמינות ודיוק המידע שנאסף על ידי סוכן בריטי, שמבוסס בעיקר על גורמים רוסיים.

ברוסיה הכחישו גם את הדיווח האחרון, כפי שהם עושים ביחס לכל הטענות על התערבותם בבחירות על מתקפות הסייבר. דובר הקרמלין דימיטרי פסקוב, שענה לשאלות כתבים בשיחת ועידה, אמר כי מדובר במתיחה שנועדה לפגוע ביחסים בין ארצות הברית לרוסיה. הוא גם הכחיש כי למוסקבה יש חומר שכזה על הילרי קלינטון, המועמדת הדמוקרטית שהפסידה לטראמפ בבחירות בנובמבר. "חייבים לכך במידה מסוימת של הומור, אבל גם יש לך צד רע. ההיסטריה מופצת כדי לשמר את ציד המכשפות הפוליטי", אמר פסקוב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully