וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת המטען במכוניתה של צנעני נמשכת: "היא בטוחה שזאת טעות"

טרם נעצרו חשודים בהטמנת מטען החבלה שהתפוצץ באזור ולא גרם לנפגעים. עורך הדין שייצג את הזמרת בפרשת הסחיטה באיומים שבה הורשעה ב-2011 אמר לאולפן וואלה! NEWS: "זה לא קשור להסתבכות הקודמת שלה, היא הקורבן פה"

עריכת וידאו: ניר חן

משטרת מרחב איילון ממשיכה בחקירת מטען החבלה שהתפוצץ אתמול (שלישי) במכוניתה של הזמרת מרגלית צנעני ביישוב אזור. לפי שעה, לא דווח על מעצר חשודים וצו איסור פרסום גורף הוטל על פרטי הפרשה, שבמסגרתה לא היו נפגעים אולם נגרם נזק למכונית.

עורך הדין שחר חצרוני, שייצג את צנעני בפרשת הסחיטה באיומים שבה הורשעה בשנת 2011, מסר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי "האירוע הזה לא ברור. אין לה שום סכסוך עם כל אדם". הוא הבהיר כי "העניין בחקירת משטרה", והוסיף: "אני לא חושב שזה קשור להסתבכות הקודמת שלה. זה נראה יותר כמו טעות בכתובת". עו"ד חצרוני סיכם: "היא לא חשודה כרגע בכלום, היא הקורבן פה. תנו למשטרת ישראל לחקור".

עוד בוואלה! NEWS:
הברית עם דומרני, האיומים על אטדגי: ההסתבכויות של מרגול עם העולם התחתון
פיצוץ ברכבה של הזמרת מרגלית צנעני באזור; הרקע פלילי

זירת הפיצוץ במכוניתה של הזמרת מרגולית צנעני בחניון באזור, 10 בינואר 2017. אבי אשכנזי באמצעות וואווי, מערכת וואלה! NEWS
צנעני בזירת הפיצוץ, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי באמצעות וואווי

עו"ד ששי גז, שייצג את צנעני יחד עם חצרוני בשנת 2011, הוסיף בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי "זה סיפור מלפני חמש שנים ללא קצוות פתוחים". לדבריו, "אין שום שייכות וגם המשטרה לא חושבת ככה. היא חזרה לחיים שלה. המשטרה חוקרת".

עוד טען גז כי "אני לא יודע מה היה שם. היא בטוחה שאין לה סכסוך. דיברתי איתה, היא בטוחה שמדובר בטעות, לא מבינה מה קרה. היא אישה חזקה ועוברת את זה בסדר גמור". גז הבהיר: "היא לא צריכה ייצוג ולא חשודה בכלום, רק אדם שחשוד זקוק לייצוג. היא מתלוננת. היא רק קורבן, אף אחד לא חושב אחרת".

לדבריו, "המשטרה חוקרת והיא תזהיר אותה לבדוק את המכונית. אני מניח שיעשו סריקות וייקחו ממנה עדות מפורטת". עו"ד גז הוסיף: "יש לה תכנית רדיו, אולי היא אמרה ברדיו משהו מיותר. אני מניח שיחקרו את כל המניעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הזמרת מרגלית צנעני לאחר שרכבה הפפוצץ בחניון באזור, 10 בינואר 2017. דודו בכר, הארץ
"אולי היא אמרה ברדיו משהו מיותר". צנעני בזירת הפיצוץ, אתמול/הארץ, דודו בכר

מפקדת מרחב איילון ניצב-משנה סיגל בר צבי, שהגיעה אתמול לזירת הפיצוץ ברחוב העלייה השנייה באזור, מסרה כי "החקירה נמצאת בראשיתה", והבהירה כי אותר מטען קטן במכונית. כמו כן, חבלני משטרה שבדקו את כלי הרכב מצאו בו שרידים של מטען חבלה. נצ"מ בר צבי הוסיפה כי החקירה מתמקדת במישור הפלילי.

הזמרת, שישבה בעת הפיצוץ במסעדת "אלברט" במרכז המסחרי הסמוך, הועברה לחקירה במרחב איילון. לפני שעזבה את הזירה, מסרה צנעני לוואלה! NEWS: "הכול בסדר, לך תדע אם זה מטען". בעל המסעדה שבה ישבה צנעני סיפר: "ראינו אותה אחרי, היה עשן ואש. רצנו לראות שאין נפגעים והיה עשן ממכסה המנוע. הבנו שזה כנראה מטען חבלה, כנראה רימון. היא חייכה ואמרה שהכול בסדר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנת 2011 הרשיע בית המשפט המחוזי בתל אביב את צנעני בסחיטה באיומים של אמרגנה דאז אסף אטדגי. על צנעני נגזרו שישה חודשי עבודות שירות ושנת מאסר על תנאי. בכתב האישום שהוגש תחילה נגד צנעני, טרם הגיעו סנגוריה להסכם עם הפרקליטות, נטען כי היא סחטה את אטדגי בעקבות סכסוך ביניהם, בסיוע של גורמים עברייניים, בהם ראש ארגון הפשיעה שלום דומרני ועבריינים בכירים אחרים.

במסגרת הפרשה, על פי כתב האישום, צנעני דרשה לקבל אחוז גדול יותר מההכנסות מייצוגו של הזמר עומר אדם, אותו הכירה כשופטת בתכנית "כוכב נולד", יחד עם אטדגי. בעקבות כך, הגיעו צנעני ואטדגי לבורר, אלא שהאמרגן לא הסכים לחתום על פסק הבורר ובין השניים החל סכסוך ממושך.

בשלב זה פנתה צנעני למנחה המוכר ירון אילן, שאירגן לה, על פי כתב האישום, פגישה עם דומרני, והחלה להפעיל את איש העולם התחתון מיכאל חזן, המקורב לדומרני, על מנת ש"ישמש לה גב" מול אטדגי, במטרה להפחיד אותו ולגרום לו להסכים לפסק הבורר. מחקירת המשטרה עלו גם שיחות איומים שניהלה הזמרת בעצמה. כתבי אישום בפרשה הוגשו לבסוף רק נגד צנעני וחזן, ואילו התיק נגד אילן נסגר מחוסר אשמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully