וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה למותו של דיוויד בואי: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

10.1.2017 / 6:35

הזמר הלך לעולמו בגיל 69 לאחר מאבק במחלת הסרטן. בכנסת יערכו את יום הבריאות. בוועדה לזכויות הילד יערך דיון חירום בנושא "רצח ילדים בידי הוריהם" ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

יום הבריאות בכנסת

משכן הכנסת. פברואר 2016. נועם מושקוביץ
יתקיים מרתון בדיקות על ידי רופאים מומחים. משכן הכנסת/נועם מושקוביץ

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים בכנסת יום הבריאות בסימן "בריאות ומניעה תחילה". יוזמי יום זה הם ההסתדרות הרפואית בישראל. במסגרת יום זה ייערך מרתון בדיקות רפואיות בין השעות 12:00 ל-16:00 ברחבת הסיעות בהשתתפות רופאים מומחים במגוון תחומים, בהם: אורתופדיה, קרדיולוגיה, עור, משפחה, ריאות, בריאות הציבור, החברה למניעה וגמילה מעישון, כירורגיה, רפואה פנימית, עיניים ואונקולוגיה. כמו כן, במהלך היום צפויים להתקיים דיונים בוועדות השונות בנושאי הבריאות.

דיון חירום – רצח ילדים בידי הוריהם

דירה ברחוב דרך חברון בירושלים בה פרצה שריפה והתרחשו התאבדות ורצח, 1 בינואר 2017. הלל מאיר, מערכת וואלה! NEWS
הדירה השרופה שבה נמצאה האם מירושלים וארבע בנותיה/מערכת וואלה! NEWS, הלל מאיר

אתם צריכים לדעת שהיום תתקיים בוועדה לזכויות הילד דיון חירום בנושא "רצח ילדים בידי הוריהם". זאת, בעקבות כמה מקרים שאירעו לאחרונה. בתקופה האחרונה אירעו שני מקרים בולטים ומזעזעים. הראשון הוא זה שאירע בירושלים, אז אם חנקה למוות את ארבע בנותיה ושמה קץ לחייה. גופותיהם של החמישה חולצו משריפה בדירה. המקרה השני הוא של אם שנות ה-40 לחייה שעל פי החשד רצחה את בנה בעכו וקפצה אל מותה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מגמת התחממות

שקיעה בנגב, ינואר 2017. ראובן קסטרו
עדיין הטמפרטורות היום יהיו נמוכות מהרגיל. שקיעה בנגב/ראובן קסטרו

אתם צריכים לדעת שהיום תחול עליה בטמפרטורות, אך הן עדיין יהיו נמוכות מהרגיל בעונה. היום יהיה מעונן חלקית ורוחות מזרחיות חזקות ינשבו. מדובר בתחילתה של מגמה שתימשך לאורך כל השבוע - עליה נוספת בטמפרטורות תחול מחר וביום חמישי תורגש התחממות קלה נוספת. ביום שישי לא יהיה שינוי ניכר במזג האוויר, והטמפרטורות יהיו רגילות לעונה.

שנה למותו של דיוויד בואי

רגעי הסטייל הגדולים של דיוויד בואי. יחצ חו"ל, סריקה
כונה "הזיקית של הרוקנרול". בואי/סריקה, יחצ חו"ל

אתם צריכים לדעת שהיום לפני שנה הלך לעולמו הזמר הבריטי דיוויד בואי. בואי, שזכה לכינוי "הזיקית של הרוקנרול", היה נוסף להיותו זמר גם שחקן, משורר, מוזיקאי, מפיק, מעבד, צייר ומחזאי. הוא תחזק קריירה מוזיקלית שנפרשה על פני כחמישה עשורים ונעה בין ז'אנרים שונים. במהלכה, שחרר בואי עשרות אלבומים. הוא זכה במהלך הקריירה לפרסים רבים, בהם פרס הגראמי למפעל חיים, פרס האמי ופרס המוזיקה הבריטית. הוא הלך לעולמו בגיל 69 לאחר מאבק במחלת הסרטן.

14 שנים לפרישת קוריאה הצפונית מהאמנה למניעת הפצת נשק גרעיני

תמונה של שיגור טיל ניסוי של קוריאה הצפונית מצוללת, שפורסמה ב-24 אפריל 2016. רויטרס
חתמו על האמנה ופרשו. שיגור טיל בליסטי של קוריאה הצפונית/רויטרס

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 14 שנים, בשנת 2003, פרשה קוריאה הצפונית מהאמנה למניעת הפצת נשק גרעיני. מדובר באמנה בינלאומית שמטרתה להגביל את הפצת הנשק הגרעיני. היא נחתמה ב-1968 וחברות בה 189 מדינות. מי שאינה חתומה על האמנה נוסף לקוריאה הצפונית היא ישראל, יחד עם הודו, פקיסטן ודרום סודאן. קוריאה הצפונית אישרה תחילה את האמנה אך הפרה אותה והחליטה לסגת ממנה. כבר היום נרשמים במדינה לא מעט ניסויים גרעיניים בטילים בליסטיים שמהווים איום כלפי המערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully