וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: נחש התגלה במטען היד של נוסע, הטיסה בוטלה

9.1.2017 / 16:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בירושלים, חיפה, כפר עציון ותל אביב הובאו היום למנוחות ארבעת נרצחי הפיגוע אתמול בבירה. מאות בני אדם ליוו בדרכם האחרונה את סגן שיר חג'אג', סגן משנה ארז אורבך, סגן יעל יקותיאל וסגן-משנה שירה צור.

פרסום ראשון: ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב מני יצחקי, צפוי להודיע על פרישה מתפקידו. עם זאת, לא ברור אם המהלך ייעשה בתום חקירת ראש הממשלה נתניהו או בעיצומה.

המערכת החורפית נמשכת גם היום ברחבי הארץ. בשל השלג היורד בצפון רמת הגולן הודיעה המועצה האזורית גולן על הפסקת הלימודים בבית הספר אביטל שבקיבוץ מרום גולן. אתר החרמון נסגר למבקרים ולגולשים בעקבות הצטברות השלג שירד במהלך הלילה במקום. גובה השלג במפלס העליון הגיע לכ-90 סנטימטרים ולכ-70 במפלס התחתון. כמו כן, ערפל כבד שורר באתר והרוחות חזקות. הטמפרטורות במפלס התחתון עומדת על שלוש מעלות מתחת לאפס, ובעליון צונחת למינוס שש מעלות. שלג החל לרדת לקראת הצהריים גם בקיבוץ מנרה שבגליל העליון.

במהלך היום צפויים ממטרים מלווים בסופות רעמים בודדות ירדו בצפון הארץ, וקיים חשש להצפות בצפון מישור החוף. שלג יוסיף לרדת בחרמון ובצפון הגולן. במרכז מישור החוף ייתכן גשם מקומי, ויוסיפו לנשוב רוחות חזקות. במרכז ובדרום יהיה אביך וקר מהרגיל. הלילה צפוי להיות מעונן חלקי עד בהיר, עם גשם מקומי שיוסיף לרדת בצפון הארץ, וייפסק בהדרגה במהלך הלילה. הרוחות ייחלשו ועדיין ייתכן אובך במרכז ובדרום.

הסיפור הזה דומה לעלילת סרט הוליוודי מוכר: טיסה של חברת אמירייטס ממוסקט לדובאי בוטלה לאחר שנחש התגלה בתיק היד של אחד הנוסעים. המטוס הושב לפעילות לאחר שנסרק ביסודיות.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול התחממות קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully