וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: לפחות 13 הרוגים במתקפת טרור משולבת בצפון סיני

9.1.2017 / 10:55

משאית זבל התפוצצה באל-עריש ולאחר מכן שיגרו חמושים רקטות לעבר מבנה של המשטרה. לפי חלק מהדיווחים, חלק מאנשי כוחות הביטחון נחטפו. שום ארגון לא קיבל אחריות על הפיגוע, אך הוא נושא את המאפיינים של דאעש

ספק 500

לפחות תשעה בני אדם, בהם שוטרים ואזרחים, נהרגו היום (שני) בפיגוע נגד כוחות הביטחון המצריים בצפון חצי האי סיני. ברשת אל-ג'זירה דווח כי מניין ההרוגים הוא 13. לפי גורמי ביטחון ורפואה, מחבל מתאבד פוצץ את עצמו בתוך משאית זבל בזמן שדהר לעבר מחסום של תחנת משטרה בעיר אל-עריש. בהמשך ירו חמושים רקטות RPG לעבר המבנה. עוד עשרה בני אדם נוספים נפצעו.

לפי הגורמים, שלוש קומות של המבנה קרסו ותשע גופות חולצו מההריסות, וייתכן שמניין ההרוגים יעלה בהמשך. הפצועים פונו לבית חולים באזור. בעמדה עצמה, שני שוטרים שרדו את המתקפה. לפי דיווחים לא מאומתים, כמה מאנשי כוחות הביטחון נחטפו בידי החמושים. עוד מסרו הגורמים כי משאית הזבל נגנבה לפני כמה ימים מעיריית אל-עריש.

שום ארגון לא קיבל אחריות על המתקפה, אך ככל הנראה מדובר בפעולה נוספת של שלוחת דאעש בחצי האי. הארגון ביצע שורת מתקפות נגד כוחות הביטחון בסיני וברחבי מצרים, והצבא מתקשה למגר את הטרור באזור חרף הסמכויות הרחבות שניתנו לו מידי הנשיא עבד אל-פתאח א-סיסי.

אימונים של דאעש בסיני 06 פברואר 2016. חצי האי סיני מצרים דאעש, צילום מסך
לוחמי דאעש בחצי האי סיני/צילום מסך, חצי האי סיני מצרים דאעש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully