וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: ילד בן חמש למד לכתוב בזכות גוון סטפאני

8.1.2017 / 13:45

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

איש העסקים שנמצא בחקירת "תיק 2000", הפרשה העיקרית שבה מעורב ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס - כך דווח היום (ראשון) בחדשות 2. השניים שוחחו במועד לא ידוע על שינוי הקו נגד נתניהו בידיעות אחרונות, בתמורה לצמצום פעילות החינמון "ישראל היום". השניים נחשבים ליריבים מרים, בין היתר בשל העובדה ש"ישראל היום" גזל קוראים רבים לידיעות אחרונות. ההקלטה נמצאת בידי חוקי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) והיא לא הושגה באמצעות האזנות סתר.

לפי קטע מהשיחה, שהגיע לידי וואלה! NEWS, מוזס אמר לנתניהו: "אפנק אותך בעיתון, אם תעזור לי בחוק 'ישראל היום'". נתניהו השיב לו: "יהיה בסדר". עוד דווח בחדשות 2 כי השניים דנו בסגירת מוסף סוף השבוע של "ישראל היום", שאותו מוציא לאור המיליארדר היהודי אמריקני שלדון אלדסון, המקורב לנתניהו.

הפרסום לגבי זהותו של איש העסקים בפרשת נתניהו גרר תגובות בתוך ישיבת הממשלה שהייתה בעיצומה. "לא ייצא מזה כלום", אמרו חלק מהשרים כששמעו את הדיווח.

ניראל כהן ויוסף חיים מזרחי, תושבי אלעד, הם הצעירים שנהרגו הלילה בהתהפכות אופנוע במחלף בר אילן. השניים יובאו היום למנוחות בעירם.

מעריצה של גוון סטפני פרסמה בחשבון הטוויטר שלה סרטון ובו נראה בנה בן החמש כותב את המילה הראשונה בחייו, בהשראת הלהיט של הכוכבת. צפו בסרטון.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה סוער, הטמפרטורות ירדו ויהיה אביך. מחר – דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully