וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: מי הוא גנב הממתקים הערמומי שמשגע בעל חנות בקנדה?

8.1.2017 / 10:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

במהלך השבוע הקרוב צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו לעבור חקירה שלישית על ידי חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה), בפיקודו של תת-ניצב כורש ברנור, במסגרת פרשה 2000. גורם במערכת אכיפת החוק הסביר בשיחה עם וואלה! NEWS כי במרכז הפרשה נמצא איש עסקים, שעל פי החשד פעל מול נתניהו לקידום עניין משמעותי הקשור לפעילותו העסקית, בתמורה לשימוש בהשפעתו על נושא הקשור לראש הממשלה. לפי דיווח הבוקר (ראשון) ב"הארץ", בידי חוקרי המשטרה יש הקלטות המתעדות את המגעים בנוגע לטובות ההנאה בין איש העסקים לבין ראש הממשלה.

שני בני נוער נפגעו הבוקר באורח קשה משאיפת עשן בשריפה שפרצה במלון "המצודה" בצפת. 14 צעירים נוספים נפגעו באורח בינוני וקל. עדיין לא ברור מה גרם לשריפה.

עובד בשגרירות ישראל בבריטניה תועד כשהוא מנסה לכאורה למצוא דרכים לפגוע פוליטית בסגן שר החוץ הבריטי אלן דאנקן. הסרטון עורר סערה בממלכה, ושגריר ישראל בלונדון התנצל על התקרית.

פול קים, בעל חנות ממתקים מטורונטו פנה לעזרת הגולשים עם בעיה קשה: סנאים מתגנבים לחנות שלו וגונבים בכל פעם חפיסות שוקולד. קים ביקש מהגולשים להציע פתרונות יצירתיים להתמודדות עם הבעיה. הנה אחד משלנו: אולי את החפיסות עם האגוזים, תשים במדף גבוה יותר.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה סוער, הטמפרטורות ירדו ויהיה אביך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully