וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום ללא מכנסיים ברכבת התחתית: חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

המוני בני אדם צפויים להתייצב בתחבורה ציבורית ללא מכנסיים במסגרת מסורת עולמית. הנשיא ריבלין ימריא לגיאורגיה. יתקיים טקס גלובוס הזהב וגם שני אישים מוכרים בעולם יחגגו יום הולדת

הנשיא ימריא לביקור בגאורגיה

נשיא המדינה ראובן ריבלין באירוע מצטיינים לעובדי המוסד. 25 בדצמבר 2016. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
במהלך הביקור צפוי ריבלין להיפגש עם עם מקבילו. ריבלין/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

אתם צריכים לדעת שהיום ימריא נשיא המדינה ראובן ריבלין יחד עם רעייתו נחמה לביקור ממלכתי בגיאורגיה. במהלך הביקור צפוי ריבלין להיפגש עם עם מקבילו גיאורגי מרגוולשווילי, עם ראש ממשלת גיאורגיה, גיאורגי קיוריקשווילי, עם יו"ר הפרלמנט הגיאורגי ועם נציגי הקהילה היהודית במדינה.

יום ללא מכנסיים ברכבות תחתיות

"יום ללא מכנסיים" בתחנת יוניון סקוור בלוס אנג'לס, 10 בינואר 2016. AP
מסורת שהחלה בשנת 2002 בניו יורק ומאז התפשטה למדינות נוספות/AP

אתם צריכים לדעת שהיום יציינו המוני בני אדם במדינות שונות ברחבי העולם את "יום ללא מכנסיים ברכבת התחתית". מדובר במסורת שהחלה בשנת 2002 בניו יורק ומאז התפשטה למדינות נוספות בארצות הברית ובאירופה. המשתתפים לא נדרשים לעשות דבר מלבד לוותר על המכנסיים בכניסה לרכבת התחתית, ולהתנהג כאילו הכול כרגיל. המטרה היא להרגיש חופשי ומשוחרר ולשבור מוסכמה חברתית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

יום הולדת לסטיבן הוקינג

האסטרופיזקאי הבריטי סטיבן הוקינג במסיבת עיתונאים בלונדון, יולי 2015. AP
התפרסם הודות לספרו "קיצור תולדות הזמן". הוקינג/AP

אתם צריכים לדעת שהיום חוגג האסטרופיזיקאי הבריטי סטיבן הוקינג יום הולדת 75. הוקינג התפרסם הודות לספרו "קיצור תולדות הזמן" שתיאר לציבור הרחב את התפתחות היקום מן המפץ הגדול ועד ימינו. הספר מתאר את הידע העיקרי בתחומי הקוסמולוגיה ופיזיקת החלקיקים ומסביר חלקים מתורת היחסות ומכניקת הקוונטים. בגיל 21 חלה הוקינג במחלת לו גריג, הידועה גם בשמה ALS, שגרמה לגופו להיות משותק כמעט לחלוטין, אך לא פגעה בפעילות המוחית שלו. אף על פי שתוחלת החיים של חולי לו גריג היא שנים ספורות מיום אבחון המחלה, הוקינג מתמודד עמה זה יותר מחמישה עשורים.

יום הולדת למנהיג קוריאה הצפונית

מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און בנאום לכבוד השנה החדשה, 1 בינואר 2017. סוכנות הידיעות של קוריאה הצפונית, רויטרס
בתקופתו נעשים לא מעט ניסויים גרעיניים בטילים בליסטיים/רויטרס, סוכנות הידיעות של קוריאה הצפונית

אתם צריכים לדעת שהיום חוגג עוד מישהו יום הולדת – מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און שיציין 34 חורפים. קים ג'ונג און הוא שליט המדינה המבודדת מאז 2011 לאחר שירש את הכס מאביו קים ג'ונג איל שהלך לעולמו. בתקופתו של קים ג'ונג און כשליט המדינה נעשים לא מעט ניסויים גרעיניים בטילים בליסטיים, מה שמוביל לסנקציות נוספות כלפיהם מצד ארצות הברית ומועצת הביטחון של האו"ם. על כן, נתפס קים ג'ונג און בעיני המערב כמנהיג אכזרי ועוצמתי שלא מפחד מהשלכות מעשיו.

טקס גלובוס הזהב

גלובוס הזהב. Handout, GettyImages
הפרסים ניתנים לסרט הטוב ביותר בז'נארים שונים. לאונרדו דקפריו בטקס/GettyImages, Handout

אתם צריכים לדעת שהיום יתקיים טקס פרסי גלובוס הזהב לשנת 2017. מדובר בפרס שניתן לסרטי קולנוע ולתכניות טלוויזיה בארצות הברית מטעם איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד. טקס גלובוס הזהב מהווה מידי שנה הכנה לשיא – טקס האוסקר. את הטקס השנה ינחה ג'ימי פאלון. הפרסים ניתנים לסרט הטוב ביותר בז'נארים שונים, לשחקנים, לבימאים, לתסריטאים ולמוזיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully