וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובת קן האנושית שובר שיאי מוזריות עם ניתוח הזוי במיוחד

7.1.2017 / 7:05

רודריגו אלבס בן ה-33, שעברכבר 46 ניתוחים פלסטיים בעלות כוללת של כ-440 אלף דולר, העלה לאחרונה 12 ק"ג במטרה לעבור ניתוח שאיבת שומן במהלכו יוחזר כל השומן העודף שלו לישבנו

YOUTUBE

לפני קצת פחות משנתיים סיפרנו לכם על רודריגס אלבס, שהוציא 250 אלף דולר כדי להיראות כמו בובת קן אנושית. כעת, בגיל 33, אלבס שב לכותרות - ושוב לא בנסיבות נורמליות במיוחד.

מתברר כי בובת הקן האנושית החליט להשמין בחודשים האחרונים ועלה 12 ק"ג על מנת לעבור ניתוח שאיבת שומן. נשמע לכם מוזר? ובכן, לא מדובר סתם בניתוח שאיבת שומן, כי אם בכזה שייקח את השומן מגבו, ירכיו ומותניו, ויעביר אותו לרגליו התחתונות ולישבנו.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

אלבס נותח לראשונה ב-2004 ובסך הכל כבר עבר 46 ניתוחים פלסטיים בעלות כוללת של כ-440 אלף דולר. בקרוב יזכה גם לתכנית ריאליטי משלו בשם "פלסטיק הוליווד".

עוד בנושא:

מברוק: התאומות המנותחות הזהות בעולם מאורסות - לאותו גבר
סופה הטראגי של בת ה-19 שנותרה עם גוף של תינוק וחיה בדלי
שרף הכול כדי לשרוד: מה עלה בגורל האיש המלוכלך באירופה?

הברזילאי, ששוקל כעת 80 ק"ג ואכל לאחרונה 3,000 קלוריות ביום, הסביר: "לא נולדתי ככה, עשיתי את עצמי ככה וקשה מאוד לשמור על המראה שלי. מבחינה גנטית אני שמן, אבל תודות להשתלות שיער וניתוחי שאיבת שומן, אני לא. בדרך כלל אני צריך לחיות לפי דיאטה מאוד מוקפדת, אחרי שאיבת השומן אוכל רק ירקות ודברים ירוקים, אבל לאחרונה אכלתי כל מה שרציתי, כולל שוקולדים וקינוחים. זה מרגיש נהדר לדעת שאני יכול לאכול הכל, ויישאבו את הכל וישימו את זה בישבן שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • בובת קן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully