וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונגרס החליש את הפיקוח עליו, וטראמפ תקף: "לא הדבר הכי חשוב"

נשיא ארה"ב הנבחר ביקר את החלטת הרפובליקנים להכניס את הגוף העצמאי שמפקח על התנהגותם תחת ועדה בבית הנבחרים, עם פתיחת המושב. "עדיף להתמקד ברפורמה במסים, בביטוח הבריאות ובדברים חשובים יותר". לאחר הדברים, הוחלט לבטל את התכנית

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ תקף היום (שלישי) את הרפובליקנים בבית הנבחרים, אחרי שהצביעו בדיון סגור במושב החדש בעד החלשת גוף שאמור לפקח על התנהגותם של חברי הקונגרס. "עדיף היה אילו התמקדו ברפורמות במסים, בביטוח הבריאות ובדברים בעלי חשיבות גדולה הרבה יותר", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. כמה שעות לאחר דבריו של הנשיא הנבחר, החליטו הרפובליקנים למשוך את ההצעה.

היום אישרו הרפובליקנים להכניס את הלשכה העצמאית של בחינת התנהגותם של חברי הקונגרס תחת הפיקוח של ועדה בבית הנבחרים, למרות התנגדותם של ראשי המפלגה. הדמוקרטים זעמו על הצעד, שאם לא היה מבוטל היה עשוי לעבור בהמשך היום בבית הנבחרים.

"זה אמנם גוף לא הוגן, אך זאת לא צריכה להיות העדיפות הראשונה", הוסיף הנשיא הנבחר ושסיים בראשי תיבות של הסיסמה שלו: "לייבש את הביצה". במהלך קמפיין הבחירות שלו הבטיח טראמפ להילחם בשחיתות בוושינגטון.

(עדכון ראשון: 17:30)

נושא: נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ בנאום גרנד ראפידס במישיגן, 9 בדצמבר 2016. רויטרס
טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully