וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד בלעדי: מנהיג הציבור החרדי ליטאי בן ה-103 משוחרר מבית החולים

3.1.2017 / 14:46

הרב אהרון לייב שטיימן, שאושפז לפני יותר משבוע בעקבות דלקת ריאות וקשיים בנשימה, שוחרר מבית החולים מעייני הישועה לאחר שיפור במצבו. בתיעוד וואלה! NEWS נראה הרב מוקף בקרוביו. בתקשורת החרדית ברכו: "אנחת רווחה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיעוד בלעדי משחרורו של הרב שטיינמן, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרב אהרון לייב שטיינמן, מנהיגו המרכזי של הזרם הליטאי במגזר החרדי, וממנהיגיה של מפלגת "יהדות התורה", שוחרר היום (שלישי) מבית החולים מעייני הישועה בבני ברק. הרב, בן ה-103, אושפז לפני שבוע וחצי בבית החולים לאחר שסבל מדלקת ריאות ומקשיים בנשימה.

בימים האחרונים חל שיפור ניכר במצבו הרפואי והבוקר, אחרי סדרת בדיקות והתייעצות של רופאיו, הוחלט לשחררו לביתו. בתיעוד בלעדי של וואלה! NEWS משחרורו של הרב, הוא נראה יושב בכסא גלגלים, מכוסה במעיל עבה בשל הקור כשסובבים אותו מקורביו, בהם נכדו דוד שפירא.

רבים במגזר החרדי עקבו בדאגה רבה אחר מצבו הבריאותי של הרב. במשך ימי האשפוז קראו רבנים בכירים בהנהגה החרדית להתפלל לרפואתו וברחבי הארץ והעולם ערכו לרפואתו תפילות רבות. גם כלי התקשורת החרדיים סיקרו בהרחבה את אשפוזו ובסביבתו של הרב הפיצו לתקשורת עדכונים על מצבו הרפואי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חל שיפור במצבו שאפשר את שחרורו. הרב שטיינמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרב שטיינמן הוא האישיות החשובה ביותר בחברה החרדית כולה. הוא הוכתר לאחר מותו של הרב אלעזר מנחם מן שך כאחד ממובילי הציבור הליטאי, ולאחר פטירת הרב יוסף שלום אלישיב הפך לסמכות הרוחנית העליונה של סיעת "דגל התורה" ביהדות התורה ועמד בראש "מועצת גדולי התורה" שלה. הסיעה מייצגת את הרוב הליטאי והיא מונה שלושה נציגים בכנסת - הח"כים משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר - ועשרות נציגים ברשויות המקומיות.

עם זאת, השפעתו הפוליטית הייתה משמעותית יותר והתייעצו עמו פוליטיקאים המייצגים את הזרם הספרדי והחסידי ואף ממפלגות נוספות. שחרורו של הרב הובילה לשמחה גדולה בציבור החרדי. באתרים החרדים הגדירו זאת "בשורות טובות" ו"אנחת רווחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully