וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתאוששת מהצינון: אליזבת לא תשתתף גם בטקס לכבוד השנה החדשה

1.1.2017 / 13:51

מלכת בריטניה בת ה-90 לא החלימה ממחלתה ולא תגיע לאירוע בכנסיית סאנדרינגהאם. אליזבת גם לא השתתפה במיסת חג המולד בשבוע שעבר והדאגה ממצבה הבריאותי הולכת וגוברת

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

מלכת בריטניה, אליזבת השנייה, לא תשתתף בטקס ראש השנה החדשה בכנסייה בסאנדרינגהאם - כך נמסר היום (ראשון) מארמון בקינגהאם. "המלכה אינה חשה עדיין כי היא מסוגלת לפקוד את הטקס בכנסייה מאחר שהיא עדיין מחלימה מצינון כבד", נמסר בהודעה מטעם הארמון. המלכה, שחגגה השנה יום הולדת 90, לא השתתפה גם במיסת חג המולד.

בסוף החודש שעבר דחתה המלכה את חופשתה באחוזה הכפרית שלה בנורפולק בשל הצינון הכבד שממנו היא ובעלה הנסיך פיליפ בן ה-95 סבלו. אליזבת נסעה יום לאחר המועד המתוכנן כשהיא עשתה את דרכה במסוק במקום ברכבת על מנת לקצר את המסע.

מחלתה הממושכת גורמת לדאגה בממלכה מאחר שהצטננות ושפעת עלולות להיות מסוכנות לאנשים מבוגרים. מצבה הבריאותי של המלכה היה טוב בשנים האחרונות, אולם היא צמצמה את נסיעותיה ואת הופעותיה הציבוריות. גם פיליפ הפחית את פעילותו, אולם הצליח להשתתף ביותר ממאה אירועים ציבוריים בשנה שעברה. הנסיך צפוי להשתתף יחד עם בני מלוכה אחרים בטקס שיתקיים בהמשך היום.

לקריאה נוספת על מחלת המלכה
המחלה המסתורית של המלכה אליזבת - שמדאיגה את הממלכה הבריטית
בשל צינון כבד: המלכה אליזבת לא תשתתף בטקס חג המולד

אליזבת מלכת בריטניה , דצמבר 2016. רויטרס
צמצמה את הופעותיה הציבוריות. המלכה אליזבת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully