וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא תוניסיה: ייתכן שמהנדס המל"טים של חמאס חוסל בידי ישראל

בנאום לרגל השנה החדשה התייחס א-סבסי להתנקשות במוחמד א-זווארי בחודש שעבר, ואמר כי ישנן הוכחות לכך ש"ידיים זרות" אחריות לכך. לדבריו, החקירה עדיין נמשכת. בחמאס ובחיזבאללה האשימו את המוסד

עריכה: שמרית גולדשטיין

נשיא תוניסיה, באג'י קאיד א-סבסי, אמר הלילה (ראשון) בנאום לרגל השנה האזרחית החדשה כי ישנן הוכחות לכך ש"ידיים זרות" היו מעורבות בחיסולו של מהנדס המל"טים ואיש חמאס מוחמד א-זווארי בחודש שעבר - וכי ייתכן שישראל אחראית לכך. עוד אמר כי חקירת ההתנקשות נמשכת בידי משרדי הפנים והביטחון.

בזרוע הצבאית של חמאס ובחיזבאללה, כמו גם בכלי תקשורת מקומיים, האשימו את המוסד בחיסולו של א-זווארי, ואמרו כי רק לישראל יש אינטרס בכך. מהנדס המל"טים גם שקד על פיתוח צוללות זעירות בשליטה מרחוק ובשבוע שעבר הציגה הטלוויזיה בתוניסיה את פיתוחיו האחרונים.

בשבוע שעבר אמר השייח חסן עז א-דין, הממונה מטעם חיזבאללה על היחסים עם מדינות ערב, כי שוחח טלפונית עם משפחתו של המהנדס. הוא בירך אותו וכינה אותו "שהיד" של הארגון ושל האסלאם. בשיחה עם אמו של א-זווארי הוא הדגיש כי חיזבאללה מגנה את החיסול, ואמר שישראל היא הנושאת באחריות וכי "טביעות אצבעותיה ניכרות בפשע הזה". כמו כן, הדגיש עז א-דין את חשיבות התנגדות בדרכי ג'יהאד בהמשך הלחימה נגד ישראל, ועריכתה "בכל מחיר".

לקריאה נוספת בנושא
חיזבאללה גינה את חיסול המהנדס: "טביעות האצבעות של ישראל על הפשע"
עם רוח גבית מאיראן ומסוריה: כך ייסד חמאס את מערך המל"טים

מוחמד א-זווארי, אזרח תוניסאי שנרצח וכלי תקשורת דיווחו שהמוסד התנקש בחייו בשל קשריו עם חמאס, דצמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
חוסל בנסיבות מסתוריות. א-זווארי עם אחד המל"טים שפיתח/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully