וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות איומים על חייו: תוגברה האבטחה סביב ראש העיר לוד

1.1.2017 / 10:45

לוואלה! NEWS נודע כי המשטרה הודיעה ליאיר רביבו שמידע מודיעיני שהתקבל במשטרה מצביע על כך שגורמים שונים מעוניינים לפגוע בו, ועל כן הוא נמצא תחת דרגת האיום הגבוהה ביותר. ראש העיר ומשפחתו יאובטחו במשך 24 שעות, ולשכתו רושתה במצלמות

יאיר רביבו, ראש עיריית לוד. באדיבות עיריית לוד, מערכת וואלה! NEWS
נתון תחת דרגת איום שש. רביבו/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות עיריית לוד

האבטחה סביב ראש העיר לוד, יאיר רביבו, תוגברה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע למשטרה, לפיו הוא נמצא תחת איום מצד גורמים שונים המעוניינים לפגוע בו - כך נודע לוואלה! NEWS. רביבו נקרא לפני ימים אחדים בדחיפות לשיחה עם מפקד מרחב שפלה במשטרה ומפקד תחנת לוד, שהציגו בפניו את המידע, והודיעו לו כי הוא סווג כנתון תחת דרגת איום שש - הגבוהה ביותר, כך שתוצב סביבו וסביב משפחתו אבטחה במשך 24 שעות.

במשטרה החליטו גם להציב שוטרים בסביבת מגוריו של רביבו ולרשת את לשכתו במצלמות אבטחה. בנוסף, נערך פיקוח קפדני על הבאים לבניין העירייה.

עוד בוואלה! NEWS:
לפחות 39 הרוגים בפיגוע במועדון באיסטנבול; ישראלית נעדרת
התחפש לסנטה קלאוס - וטבח בעשרות חוגגים: תיעוד הפיגוע באיסטנבול
טראמפ: חייבים להגן על ישראל; נתניהו עשוי להגיע להשבעתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למשטרה הגיע מידע מודיעיני. כוחות משטרה באזור התעשייה בלוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב זה ובשל החקירה הרגישה, לא ניתן להצביע על זהות הגורמים המאיימים, אולם בסביבתו הקרובה של ראש העיר מתגבשות הערכות לפיהן מדובר בתוצאה של הסתה נגד רביבו, שהחלה בעקבות הריסות מבנים בלתי-חוקיים, כמו גם תמיכתו בעניין חוק המואזין המתגבש, ושורה של צעדים שהוא מוביל לאכיפת החוק בלוד.

"אני סומך על משטרת ישראל שתדע לדאוג לביטחוני ולא אירתע מאיומים כאלה ואחרים", אמר רביבו. "אמשיך לפעול בנחישות לאכיפת החוק והסדר בעיר וכל זאת במטרה לשפר את איכות חיי התושבים בלוד", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully