וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה במכונית: קם בבוקר וגילה יונק ענק על מכסה המנוע

במקום לקבל מתנות ב"בוקסינג דיי", זכה וויליאם גרגורי מטזמניה בהפניה למוסך לאחר שכלב ים במשקל 200 ק"ג התיישב על רכבו. המרוויח האמיתי מהסיפור הוא כלב הים, שהפך לכוכב רשת הודות לעמוד הפייסבוק של המשטרה

כלב ים שעלה על מכונית בטזמניה, 29 בדצמבר 2016. מתוך הפייסבוק של משטרת טזמניה, צילום מסך
כלב הים על מכסה המנוע/צילום מסך, מתוך הפייסבוק של משטרת טזמניה

כלב ים פרוותי הפך לכוכב רשת השבוע לאחר שתועד ביום שני האחרון יושב בפוזה מפתה על מכסה מנוע של מכונית בלאונסטון שבטזמניה. כלב הים, ממין זכר, ששקל כ-200 קילוגרמים, נראה לראשונה כשהוא משוטט באמצע הרחוב שבפרבר האוסטרלי. הוא נורה בחצי הרדמה, הוחזר לנהר ושוחרר לחופשי.

הביולוגית לחיות הפרא ד"ר רייצ'ל אלדרמן, מתכנית שימור חיות הים, מסרה כי העברת כלב הים בחזרה למקור המים הסתיימה בשלום, גם לאחר שחומר ההרדמה הפסיק להשפיע עליו. "הכול נגמר בטוב, מלבד האיש המסכן שלו שייכת המכונית", סיפרה השבוע בריאיון ל-BBC.

עוד בעולם:
תיעוד נדיר: צלם מצא שבט אבוד באמזונס, שירה לעברו חיצים
בשל ציד וסחר בלתי-חוקי: החיה המהירה בעולם בסכנת הכחדה מלאה

כלב ים שעלה על מכונית בטזמניה, 29 בדצמבר 2016. מתוך הפייסבוק של משטרת טזמניה, צילום מסך
משוטט ברחוב כדי להזדווג/צילום מסך, מתוך הפייסבוק של משטרת טזמניה

עם זאת, וויליאם גרגורי, בעל הרכב, אמר כי כלב הים גרם נזק קל בלבד למכונית. "קמנו בבוקר וראינו כלב ים ענק על המכונית וזה לא כל כך מה שאתה מצפה לראות ב'בוקסינג דיי' (יום ההנחות בחבר העמים הבריטי)", סיפר לתאגיד השידור האוסטרלי. "החלפנו את השמשה ותיקנו מעט את הפח, אך מדובר במכונית ישנה, אז זה לא כל כך משנה, או שווה את התיקון".

בלאונסטון סבורים כי כלב הים, שכונה על ידי המשטרה "מר לו-סיל (Seal – כלב ים באנגלית)", הגיע לעיירה, המרוחקת בכ-50 קילומטרים מהים, דרך הנחלים הסמוכים. כלבי ים נצפים בקביעות בטזמניה בזמן זה של השנה – עונת ההזדווגות. "חלים שינויים הורמונליים, ולכן נרשם זינוק בזיהוי זכרים גדולים במקומות בלתי רגילים", ציינה ד"ר אלדרמן. "אני מניחה שהמחזה הספציפי הזה היה בלתי רגיל הפעם משום שכלב הים התיישב על מנוע המכונית, וזה הוביל להתעניינות תקשורתית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"מר. לו-סיל" בפייסבוק של משטרת טזמניה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully