וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מאמין למה שרואות עיניי": המחלצים ביקרו את בסמה בת השלוש

28.12.2016 / 16:53

שני הכבאים שהיו בין הראשונים בזירת התהפכות הרכב לנהר הירדן הגיעו לבית החולים זיו וצפו בהתרגשות בפעוטה שלה העניקו החייאה כשהייתה במצב אנוש, הולכת, מחייכת ומשחקת. "זה נס גדול", אמר אחד מהם

צילום: דוברות בית החולים זיו, עריכה: יוסי אלטר

התרגשות רבה נרשמה היום (רביעי) בבית החולים זיו שבצפת, בזמן שצוותי הכיבוי שהיו בין הראשונים שהעניקו סיוע ליושבי הרכב שנפל בסוף השבוע לנהר הירדן פגשו את בסמה מוסא, הפעוטה בת השלוש שנפגעה באורח אנוש ומצבה השתפר בצורה ניכרת בימים האחרונים. להב-משנה דרור בוחניק ורב-סמל ראשון דותן שרף מתחנת כיבוי חצור הגלילית הגיעו לחדרה של בסמה וראו אותה הולכת, אוכלת, מחייכת, מדברת ומשחקת.

"אני לא מאמין למה שעיני רואות", אמר שרף, שבמשך למעלה מעשר דקות העניק החייאה לפעוטה בזירת התאונה, עד בואם של אנשי מד"א. "אם זה לא נס גדול, אז אני לא יודע מה זה נס. כל הכבוד לצוות הרפואי בזיו, ולילדה המקסימה הזו, מי ייתן בריאות וסימן לשנה טובה מלאת אור לכולנו". השניים העניקו לבסמה במתנה כובע של לוחמת אש.

בסמה מוסא בת ה-3 שנמשתה מנהר הירדן עם אנשי כוחות ההצלה שהצילו אותה במרכז הרפואי זיו בצפת, 28 בדצמבר 2016. המרכז הרפואי זיו, מערכת וואלה! NEWS
קצין כיבוי דרור בוחניק ולהב-משנה דותן שרף יחד עם הפעוטה בסמה/מערכת וואלה! NEWS, המרכז הרפואי זיו

בסמה שוחררה אתמול ממחלקת טיפול נמרץ ילדים ונמצאת להשגחה במרכז לבריאות הילד. אמה מראם בת ה-21 נפצעה קשה בתאונה, וכעת מצבה מוגדר קל. האב יוסף בן ה-30, שנפצע קל, ממתין בבית החולים ועובר בין מיטות השתיים. התאונה אירעה ביום שבו סיימה מראם את שלושת ימי האבל על מות אביה. המשפחה יצאה לטיול לנהר הירדן, כדי להתאוורר מהקשיים, ובמהלכו נפל הרכב מגשר בסמוך לקיבוץ גדות.

בסמה היא בתם היחידה של בני הזוג. שלשום סיפר האב כי נישואיו עם מראם היו הנישואים השלישיים שלו, וכי רק בנישואים אלה הצליחה אשתו להיכנס להיריון. "אני לא זוכר כלום מהתאונה", אמר האב, "רק שהיה צחוק באוטו. האישה נהגה, ופתאום ראיתי את הילדה שוכבת על הרצפה בהחייאה"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רכב התהפך לנהר הירדן בקיבוץ גדות בצפון, ילדה בת שלוש נפצעה אנוש, 24 בדצמבר 2016. דוברות כב"ה
הרכב שהתהפך לנהר הירדן, שבת האחרונה/דוברות כב"ה
רכב התהפך לנהר הירדן בקיבוץ גדות בצפון, ילדה בת שלוש נפצעה אנוש, 24 בדצמבר 2016. דוברות כב"ה
זירת התאונה , שבת/דוברות כב"ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully