וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מדומינו רגיל: דומינו לבנים זה הדבר הכי מדהים שתראו

2.1.2016 / 6:35

פועלי בניין ניצלו את הפסקת הצהריים כדי לבנות דומינו מלבנים ולצלם את תגובת השרשרת הנדירה הזאת. אם חשבתם שהבוס לא הולך לאהוב את זה - טוויסט מטורף בעלילה הולך לשמח אותו מאוד

צילום מסך

אין הרגשה מספקת יותר בעולם מאבני דומינו שנופלות זה על זה בצורה מושלמת. תהליך הבנייה הארוך של הדומינו, שצורך מאתנו לפעמים גם יזע ודמעות - שווה לנו 2 שניות של תגובת שרשרת מדויקת. פועלי בניין בחרו להשתעשע על חשבון המעסיק שלהם ולבנות דומינו מלבנים על חומה שבנו באתר בנייה. בהתחלה זה באמת נראה כמו פעלול שנועד להכניס קצת כיף לשגרת העבודה המשעממת שלהם - רק שאז המשחק מקבלת תפנית מעניינת שתותיר אתכם המומים.

בסרטון הקצר הזה (שלא ידוע היכן ומתי הוא צולם) נראות הלבנים נופלות בעדינות אחת על השנייה, עד הלבנה האחרונה, רק שאז הכול חוזר חלילה והלבנים נופלות אחת אחת לכיוון השני - עד שהן שוכבות בפלס, צמודות זו לזו, ומוכנות לקראת שכבת הלבנים הבאה שתבנה עליהן.

דומינו בלטות. צילום מסך
לשם השעשוע או חלק מדרישות המשרה? פועלי בניין בנו דומינו מלבנים/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

אתגר הדומינו: באיזה צבע יהיו הקוביות שיפלו ראשונות?

לכתבה המלאה

אם תהיתם איך זה עובד, אז לאחד מצופי Liveleak יש הסבר הגיוני. הפועלים מיקמו את הלבנה האחרונה בשרשרת במרחק גדול יותר מהמרחק בין שאר הלבנים - מה שגרם ללבנה האחרונה, וזו שלפניה, להשתטח לגמרי על החומה. הנפילה של הלבנה הלפני אחרונה הובילה לנפילתה של זו שנשענת עליה וזו הובילה לנפילתה של הלבנה שנשענת עליה וכך הלאה. חוקי הפיזיקה מעולם לא היו אטרקטיביים כל כך, נכון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully