וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה כפולה: הדיפלומט האנגולי הגיע לנזיפה במשרד החוץ וחטף דוח

26.12.2016 / 0:33

הדיפלומט הבכיר של אנגולה הגיע למשרד בירושלים כדי להינזף בשל תמיכת מדינתו בהחלטה נגד ההתנחלויות באו"ם. כאשר יצא, הוא מצא דוח חנייה על סך 250 שקלים. "העירייה מבצעת אכיפה שוויונית"

צילום: יותם רונן, עריכה: שמרית גולדשטיין

שגרירי ונציגי עשר המדינות החברות במועצת הביטחון של האו"ם שתמכו בהחלטה נגד ההתנחלויות, הגיעו אתמול (ראשון) לשיחות נזיפה במשרד החוץ בירושלים, בהוראת ראש הממשלה בנימין נתניהו. אחד הנציגים ספג מכה כפולה - קנס על חנייה אסורה.

המזכיר הראשון של שגרירות אנגולה בישראל, שהחליף את השגריר שנסע למדינתו לרגל חופשת חג המולד, הגיע למטה המשרד וחנה את רכבו בסמוך לצומת הרחובות רבין וזוסמן - מקום אסור לחנייה. כשיצא מהשיחה גילה שקיבל קנס בסך 250 שקלים מפקחי התנועה של עיריית ירושלים. למזלו, נציגים דיפלומטים זוכים לחסינות, ולכן תוכל השגרירות לפנות לעירייה שתאלץ לבטל את הקנס.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה כי "הדוח ניתן בשל חנייה במקום אסור באופן החוסם נתיב תחבורה, יוצר בעיות בזרימת התנועה ומסכן את המשתמשים בדרך. העירייה מבצעת אכיפה באופן שוויוני נגד כל מי שגורם לעיכוב בתנועה ומסכן את הנהגים והולכי הרגל".

עוד בוואלה! NEWS:
"אנחנו יושבים על חבית נפץ": זעם בחיפה אחרי האש בבתי הזיקוק
בגיל 103: מנהיג הזרם החרדי-ליטאי מאושפז בטיפול נמרץ
גשם, רוחות ושלג ברמת הגולן: חג חנוכה באווירה חורפית

(עדכון ראשון: 21:40)

המזכיר הראשון של שגרירות אנגולה מקבל דוח לאחר שיחת נזיפה במשרד החוץ בירושלים, דצמבר 2016. באדיבות ערוץ 1, יאיר ויינרב, צילום מסך
הדיפלומט האנגולי מגלה את הדוח על שמשת רכבו/צילום מסך, באדיבות ערוץ 1, יאיר ויינרב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully