וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות חדשות מזויפות: פקיסטן איימה על ישראל במתקפה גרעינית

שר ההגנה הפקיסטני התייחס לידיעה שקרית שלפיה יעלון, שנטען כי הוא עדיין שר הביטחון, איים להשמיד את פקיסטן: "ישראל שוכחת שגם מדינתנו גרעינית". במשרד הביטחון השיבו לו: "ההצהרות מעולם לא נאמרו"

משה יעלון בפורום אוניברסיטת בר אילן. ניב אהרונסון
כבר לא בתפקיד. שר הביטחון לשעבר יעלון/ניב אהרונסון

שר ההגנה של פקיסטן, חוואג'ה מוחמד אסיף, איים אתמול על ישראל בשימוש בנשק גרעיני, בעקבות חדשות מזויפות על כך שישראל מאיימת להשמיד את פקיסטן. "שר ההגנה הישראלי מאיים בנקמה גרעינית בעקבות תפקידה של פקיסטן במאבק נגד דאעש", כתב אסיף בעמוד הטוויטר שלו והדגיש: "ישראל שוכחת שגם פקיסטן היא מדינה גרעינית". במשרד הביטחון הגיב לו הערב (שבת) בטוויטר: "ההצהרות פיקטיביות לחלוטין".

הדברים מגיעים לאחר שפקיסטן הודיעה בשבוע שעבר כי היא מוכנה לשלוח כוחות קרקעיים לסוריה כחלק מהקואליציה הבינלאומית למאבק בדאעש, בהובלת ארצות הברית. בדיווח שפורסם לאחר ההודעה באתרי חדשות שונים, מצוטט משה יעלון, המתואר כשר הביטחון על אף שפרש מתפקידו במאי האחרון, באומרו כי "שליחת חיילים מפקיסטן לסוריה היא איום עבורנו. אם הם יגיעו לסוריה אנו נדע מה לעשות, אנו נשמיד אותם במתקפה גרעינית".

החדשות המזויפות הולכות ומתגברות בשנים האחרונות, בעיקר ברשתות החברתיות. החודש התובעה כמעט הובילה לאירוע קטלני, לאחר שצעיר בן 28 ירה בתוך פיצרייה בוושינגטון, בירת ארצות הברית, בעקבות ידיעה מזויפת על כך שבמקום מתנהלת רשת פדופיליה בראשות הילרי קלינטון ומנהל הקמפיין שלה ג'ון פודסטה.

(עדכון ראשון: 13:08)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully