וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע: לוחמי דאעש שרפו למוות שני חיילים טורקים בסוריה

הארגון הסוני הקיצוני פרסם את התיעוד, שבו נראים השבויים כבולים כשמאחוריהם כלובים. לוחם דאעש נשמע מאיים בטורקית: "אם אנקרה לא תסיג את חייליה מסוריה, יהיה זה גורלם של יתר כוחותיה". תמונות קשות לצפייה

צלמים זמניים מורשים

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) פרסם היום (חמישי) תיעוד מחריד של לוחמיו שורפים למוות שני חיילים טורקים שנשבו בצפון סוריה. מדובר בתמונות קשות מאוד לצפייה. בתיעוד הקשה נראים שני החיילים כבולים בשלשלאות מצווארם כשמאחוריהם כלובים, בדומה להוצאתו להורג של הטייס הירדני בפברואר 2015.

לאחר שהשניים עלו בלהבות, איים לוחם של הארגון בטורקית, כי אם אנקרה לא תסיג את חייליה מסוריה, יהיה זה גורלם של יתר כוחותיה. הרשויות בטורקיה טרם אישרו את מהימנות הסרטון.

השניים נחטפו בידי הארגון בנובמבר, במהלך הקרב על העיירה הסורית אל-באב, אחד המעוזים האחרונים של הארגון בצפון סוריה. באותו הקרב, השתלטו לוחמי דאעש על שני טנקים של הצבא.

מאז חודש אוגוסט, מנהלת טורקיה מבצע באזור, במטרה להדוף את דאעש ואת הכורדים מגבולה הדרומי. אתמול איבד צבא טורקיה 16 חיילים בקרבות עם דאעש, בתקרית הקטלנית ביותר מאז החל מבצע "מגן הפרת". לפי צבא טורקיה, חוסלו בקרבות באל-באב 138 לוחמי דאעש והושמדו 67 מטרות שלו. מניין ההרוגים בקרב צבא טורקיה על אדמת סוריה הוא 37

דאעש פרסם תיעוד של שריפה למוות של שני חיילים טורקים בחאלב שבסוריה. מערכת וואלה! NEWS
השבויים בסרטון שדאעש פרסם, בטרם עלו בלהבות/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully