וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחד ועבירות מין: המלצה להעמיד לדין את ראש מועצת מטה יהודה

21.12.2016 / 11:57

בתום החקירה של יחידה להב 433 יחד עם רשות המסים וגופים נוספים, המשטרה ממליצה לפרקליטות להעמיד לדין את משה דדון בגין שורת פרשות. גם אחיו, בכירים נוספים במועצה והקבלן גבי מגנזי מעורבים בפרשות

ראש המועצה האזורית מטה יהודה נעצר בחשד לאונס ולקבלת שוחד מקבלנים. צילום מסך
קיבל מכתב לקראת הגשת כתב אישום. ראש המועצה משה דדון/צילום מסך

משטרת ישראל המליצה היום (רביעי) לפרקליטות מחוז ירושלים להעמיד לדין את ראש מועצת מטה יהודה משה דדון, בכירים נוספים במועצה והקבלן גבי מגנזי בגין שורה של עבירות שוחד ומרמה. כמו כן, במהלך החקירה שהובילה יחידת להב 433, התגבשה תשתית ראייתית לביצוע עבירות מין חמורות על ידי ראש המועצה ואחיו, אבי דדון.

החקירה נוהלה על ידי להב 433, בשיתוף פעולה עם רשות המסים והרשות להגבלים עסקיים, ובסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון. בתום חקירה סמויה שארכה כמה חודשים, החלה לפני כשנה חקירה גלויה, עם מעצר ראש המועצה וחשודים נוספים, בה היועצת המשפטית של המועצה ומקורבים נוספים לדדון. ראש המועצה הורחק מתפקידו ומבניין המועצה מראשית החקירה הגלויה, תחילה על פי הוראת בית המשפט, ולאחר מכן בהסכמה עם נציגיו.

עוד בוואלה! NEWS:
שוטר החשוד במסירת מידע לעבריינים: "פחדתי על המשפחה שלי"
איש העסקים בני שטיינמץ חשוד ששיחד בעשרות מיליוני דולרים בכירים בגינאה
בית המשפט העליון הפחית את עונשו של צבי בר לשלוש שנות מאסר

להב 433 היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן, דצמבר 2014. יותם רונן
החקירה ארכה כשנה וחצי. משרדי להב 433/יותם רונן

במרכז החקירה, שבמסגרתה נחשפו כמה פרשות שונות, נמצאת מערכת יחסים שוחדית לכאורה. על פי ממצאי החקירה, ראש המועצה ומעורבים נוספים קידמו לכאורה את ענייניו של הקבלן מגנזי ושל החברה הציבורית שבבעלותו, בתמורה לשוחד בדמות כסף ומתנות. כמו כן, במסגרת החקירה, לא התגבשה תשתית ראייתית בפרשה שעניינה חשד לסחיטה באיומים.

עוד נמסר מהמשטרה כי חקירת אחת מהפרשות, שעניינה חדש לקשירת קשר של ראש המועצה, אחיו ומעורבים נוספים, לצורך קידום עסקה למכירת מפעל פרטי בשטחי המועצה, בתמורה לשוחד, הסתיימה. לאחר בחינת חומרי החקירה על ידי הפרקליטות, נשלחו מכתבי שימוע לחשודים, בהם ראש המועצה, לקראת הגשת כתבי אישום כנגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully