וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: עדכונים מחקירות הפיגוע בברלין ורצח השגריר הרוסי

20.12.2016 / 9:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: טל היינריך מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

12 בני אדם נהרגו אמש ולפחות 48 נוספים נפצעו לאחר שמשאית דהרה לעבר המון בשוק חג מולד בברלין. ככל הנראה מדובר במתקפת טרור, והמשטרה בעיר מסרה הבוקר כי האירוע היה מכוון. גורמים ביטחוניים דיווחו כי הנהג הדורס, שנמלט מהזירה ונתפס כעבור כשעה, היה מבקש מקלט מפקיסטן או מאפגניסטן.

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ, גינה את האירוע בבירת גרמניה. הוא אמר כי "דאעש וטרוריסטים אסלאמיים נוספים ממשיכים לטבוח בנוצרים בקהילותיהם כחלק מהג'יהאד שלהם". זאת, למרות העובדה כי אף ארגון טרם קיבל אחריות.

חקירת ההתנקשות בשגריר הרוסי אמש בטורקיה ממשיכה. מבלוט מרט אל-טינטש, השוטר הטורקי בן ה-22 שירה מטווח קרוב בשגריר רוסיה אנדריי קרלוב, נכנס לגלריה היוקרתית באנקרה עם תעודת השוטר שלו. כך, למעשה, הוא הצליח לעקוף את השומרים, שחשבו ככל הנראה שהוא חלק מצוות אבטחת השגריר. ברגעים שלאחר הירי הוא קרא: "אל תשכחו את חאלב. אל תשכחו את סוריה". למרות התקרית - היום תתקיים במוסקבה הפגישה המתוכננת בין שרי החוץ של רוסיה, טורקיה ואיראן שידונו בהמשך המלחמה בסוריה והמצב בחלב.

מזג האוויר: היום צפוי להיות קר במיוחד. השמיים יהיו בהירים והגשם שירד ביומיים האחרונים ייפסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully