וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של עמי פופר מואשם בהחזקת סכין לאחר שנתפס במצפה יריחו

ישראל מאיר פופר, בן 21, נעצר באפריל האחרון לאחר שנתפס בשעת לילה מאוחרת באזור. הוא מואשם בהחזקת סכין שלא למטרה כשרה. ישראל הוא בנו של עמי פופר, שרצח שבעה פלסטינים באינתיפאדה הראשונה

עמי פופר  ביציאה מכלא מעשיהו רמלה. ראובן קסטרו
עמי פופר ביציאה מכלא מעשיהו, בספטמבר/ראובן קסטרו

המשטרה הגישה השבוע לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד ישראל מאיר פופר, בנו של עמי פופר שרצח שבעה פלסטינים בשנת 1990 במהלך האינתיפאדה הראשונה. ישראל, תושב ירושלים בן 21, מואשם בעבירה של החזקת סכין שלא למטרה כשרה, לאחר שנתפס בשעת לילה מאוחרת בצומת מצפה יריחו בחודש אפריל האחרון.

ישראל הוא בנו של פופר מנישואיו הראשונים. בשנת 1990, בעת שהיה בן 21, ירה למוות פופר האב בשבעה פועלים פלסטינים בצומת גן הוורדים בין ראשון לציון לנס ציונה, רצח שעורר גל מהומות ביהודה ושומרון. הוא נדון לשבעה מאסרי עולם בגין מעשים אלו. בעת שהיה בכלא התחתן עם תושבת קנדה ותומכת תנועת "כך", וממנה נולדו לו שלושה ילדים, וביניהם ישראל מאיר.

בשנת 2007 איבד פופר את אשתו ואחד מבניו בתאונת דרכים שהתרחשה בעת שהיה בחופשה מהכלא. הוא הואשם בגרימת מותם ברשלנות לאחר שנסע בלי רישיון נהיגה, חצה קו הפרדה רצוף וביצע עקיפה מסוכנת. מאז הוא התחתן בשנית עם "האם המתעללת", שהואשמה ב-20 עבירות התעללות בילדיה, מפרשת אלאור חן.

(עדכון ראשון: 23:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully