וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ילד החולה במחלה סופנית ביקש לפגוש את סנטה - ומת בזרועותיו

אריק שמיט-מצן בן ה-60 נענה לבקש הוריו של בן 5 הסובל ממחלה חשוכת מרפא, והגיע לבית החולים כדי להעניק לו מתנה ולהושיבו בחיקו. דקות לאחר מכן, הוא נשם את נשימתו האחרונה. "הסתכלתי מעלה ודמעות זלגו מעיני", סיפר

אריק שמיט-מצן, אדם שהתחפש לסנטה וביקר ילד החולה במחלה חשוכת מרפא בטנסי, דצמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
"אני צריך להיות אדם שמח כדי להעניק לילד הרגשה טובה". שמיט-מצן/צילום מסך, פייסבוק

ילד בן חמש מטנסי שבארצות הברית, החולה במחלה סופנית, ביקש מהוריו רק דבר אחד – לפגוש את סנטה קלאוס רגע לפני חג המולד. ההורים התקשרו לאריק שמיט-מצן בן ה-60, המתחפש לדמות האהובה לפני כל חג, וקראו לו להגיע לבית החולים שבו מאושפז בנם. הוא הגיע במהירות, הושיב את הילד בחיקו, וכעבור זמן קצר, הוא מת בזרועותיו.

שמיט-מצן סיפר לרשת BBC כי אחרי שהוא נתן לילד צעצוע של דמות מתכנית הטלוויזיה "מפרץ ההרפתקאות" שאמו רכשה עבורו, שאל אותו הילד לאן הוא יגיע לאחר מותו. שמיט-מצן הנרגש אמר כי ענה לו שהוא יהיה "העוזר מספר אחד של סנטה", ורגעים ספורים לאחר מכן הוא מת בזרועותיו.

"כשהרגשתי שנשמתו עוזבת את גופו, הסתכלתי מעלה ודמעות זלגו מעיני", שחזר. הוא ציין כי ביקש מהמשפחה לצאת מהחדר בזמן שהוא מבקר את הילד, כדי שלא יבכו מולו. "אני צריך להיות אדם שמח כדי להעניק לילד הרגשה טובה וחיוך שישכיח את צרותיו", אמר. הוא ציין כי ברגע שהילד נשם את נשימתו האחרונה, הוא הסתכל על ההורים. "אמו של הילד החלה לצעוק", סיפר בכאב.

שמיט-מצן אמר כי זו אינה הפעם הראשונה שהוא מבקר ילד הסובל ממחלה חשוכת מרפא. "לילדים הקטנים האלה קשה להבין את המוות, אך הם יודעים מהו חג המולד ויודעים איך לעשות כיף. הילד שביקרתי דאג יותר מהחמצת חג המולד מאשר מהמוות".

(עדכון ראשון: 22:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully