וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומר גן החיות הציג את האריה - ואז עשה פדיחה נוראית

14.12.2016 / 6:36

שומר גן החיות שהראה את האריה לקהל ואמר: "כשאתם משחקים עם אריות, חשוב לא להראות פחד". הוא כמובן לא עמד במילה שלו והפך לבדיחה

צילום מסך

שומר גן החיות נבהל למוות וקפץ בצווחה אדירה כשהאריה זינק לעברו בשאגות. למזלו, מלך החיות עדיין היה מאחורי גדר ולא נשקפה סכנה לחייו - אך הוא את הפדיחה שלו כבר עשה. מה שמצחיק בקטע הזה - שצולם כולו בווידאו - זה ששניה לפני ששומר גן החיות ברח משם בצרחות, הוא ניסה להרגיע את הקהל שלו ואמר: "כשאתם משחקים עם אריות, חשוב לא להראות פחד".

בקטע הקצר נראה שומר גן החיות המזוהה בשם ג'ף הארוול, מציג לצופים את האריה בעזרת מוט ברזל ארוך שעבר דרך הגדר. הסרטון צולם בקמפ רוק שבאריזונה ופורסם השבוע ב-LiveLeak. גולת הכותרת של הפארק הזה, "מתוך חיות הבר של אפריקה", היא אזור בעלי החיים הטורפים - בו מאפשרים למבקרים לצפות באריות, נמרים וצבועים מקרוב, "זה דבר אחד לקרוא על האכזריות של בעלי חיים טורפים, ודבר אחר לראות אותם בלייב, אוכלים ומשמיעים קולות מפחידים", מסבירים באתר הפארק.

שומר גן  חיות נבהל מהאריה. צילום מסך
חשוב לא להראות פחד, נכון? אז מה אתה עושה?/צילום מסך

מי שפירסם את הסרטון ברשת כתב: "נראה שלאריה נמאס מהנאומים של שומר גן החיות, אז הוא החליט לגרום לו לאכול בחזרה את המילים שלו". חלק מהמגיבים לסרטון טוענים שהאריה תודרך להתנהג ככה – ושהארוול זייף את הפחד שלו כדי לשעשע את המבקרים, "זה נראה ונשמע כאילו הוא מנסה לבדר את הקהל", כתב אחד. אחרים דווקא מאמינים, "זה אמיתי. הוא לא ציפה שהאריה יקפוץ על הגדר. זה אזור מבודד שרק לחיה אחת מותר לשהות בו בכל פעם, בעיקר לשם קבלת טיפול רפואי" כתב אחד.

עוד באותו נושא

איך נראית היום" ילדת הג'ונגל" שגדלה עם נמרים ופילים?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully