וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם עונשו של קצב יקוצר? חמישה דברים שאתם צריכים לדעת היום

11.12.2016 / 6:50

ועדת השחרורים תתכנס לדון בבקשתו של הנשיא לשעבר לשחרור מוקדם. בכנסת יציינו את יום הדמוקרטיה והתקשורת. בארגנטינה יחגגו את יום הטנגו הלאומי ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

ועדת השחרורים תדון בקיצור עונשו של משה קצב

חג בבית הנשיא לשעבר והאנס משה קצב שוחרר לחופשת פסח בביתו. ניב אהרונסון
קצב ורעייתו גילה בעת חופשתו מהכלא בחודש אפריל/ניב אהרונסון

אתם צריכים לדעת שהיום תתכנס ועדת השחרורים על מנת לדון בבקשתו של הנשיא לשעבר והאנס המורשע משה קצב לשחרור מוקדם. בפעם האחרונה שהגיש קצב בקשה דומה, באוגוסט האחרון, דחתה הוועדה את בקשתו. בין היתר, טענה הוועדה כי על קצב להמשיך בהליך טיפולי בטרם יוכל להגיש בקשה נוספת לקיצור עונשו. ואולם, ככל הנראה, לא חל שינוי בטיפול שעובר קצב בכלא מעשיהו, שם הוא נושא את שבע שנות המאסר שנגזרו עליו. הפרקליטות כבר הודיעה שתתנגד לשחרורו המוקדם.

יום הדמוקרטיה והתקשורת בכנסת

משכן הכנסת. פברואר 2016. נועם מושקוביץ
מאות תלמידי בית ספר יסיירו בבית המחוקקים. משכן הכנסת/נועם מושקוביץ

אתם צריכים לדעת שהיום יציינו בכנסת את יום הדמוקרטיה והתקשורת של מרכז המבקרים. במסגרת יום זה יגיעו מאות תלמידים מרחבי הארץ למשכן בירושלים וייפגשו עם דוברי ועדות ויסיירו בכנסת. כמו כן, במהלך היום יתקיים פאנל תקשורת ודמוקרטיה בהשתתפות עיתונאים וחברי כנסת. את יום התקשורת והדמוקרטיה יסגור יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין בנאום שהוא צפוי לשאת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

יום חמים עם טפטוף קל

טפטוף קל בחדרה, 25 באוגוסט 2015. שלומי גבאי
בהמשך השבוע תיכנס מערכת חורפית נוספת לאזור. גשם קל/שלומי גבאי

אתם צריכים לדעת שהיום צפויה עליה קלה בטמפרטורות ומזג האוויר יהיה מעונן. כמו כן, ייתכנו טפטופים קלים ומקומיים בצפון הארץ ובמרכזה. זוהי הפוגה קלה לקראת המשך השבוע, אז כבר צפוי גשם של ממש, ירידה ניכרת בטמפרטורות, רוחות חזקות וסופות רעמים.

22 שנים לשגרירות ישראל בירדן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המלך חוסיין ויצחק רבין בטקס חתימת הסכם השלום בשנת 1994/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם צריכים לדעת שהיום לפני 22 שנה נפתחה שגרירות ישראל בירדן. השגרירות נפתחה ברבת עמון לאחר ששתי המדינות חתמו על הסכם שלום באוקטובר 1994 בטקס חגיגי שנערך בסמוך למעבר הגבול מצפון לאילת. כשנתיים לאחר מכן נחתם הסכם סחר, וישראל עזרה להקים ולהכשיר מרכז רפואי מתקדם בעמאן, שנחשבת לעיר הגדולה ביותר בירדן, ולמרכז החינוך, התעשייה, הכלכלה והשלטון של המדינה. פטרה הפכה לאתר תיירות פופולרי בקרב ישראלים רבים, שמגיעים לצפות מקרוב באחד משבעת פלאי תבל החדשים.

יום הטנגו הלאומי בארגנטינה

זוג רוקד טנגו ברחובות שכונת לה בוקה, בואנוס איירס, פברואר 2016. ShutterStock
החל כריקוד בין גברים. רקדני טנגו/ShutterStock

אתם צריכים לדעת שהיום מציינים בארגנטינה את יום הטנגו הלאומי. במהלך החגיגות יוצאים רבבות אנשים לרחובות ורוקדים את המחול החושני. הטנגו נולד בדרום אמריקה כריקוד בין גברים, אך עם השנים התבסס כריקוד בין גבר לאישה. מקורו הוא בארגנטינה, ועם השנים הוא גם הפך לסמל לאומי של המדינה. החגיגות נערכות בתאריך הלידה של קרלוס גרדל, כאות הוקרה למי שהיה מגדולי מלחיני וזמרי הטנגו ונהרג בתאונת מטוס ב-1935.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully