וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח: התלמידים האמריקאים מובילים בשליטה במחשבים

31.10.2002 / 9:40

מכון אירופי בדק את שליטתם של תלמידים ממדינות המערב בטכנולוגיה; קבע: לילדות האמריקאיות הכי נוח לעבוד עם מחשב; עם זאת, 6 אחוז מהתלמידים במדינה לא מסוגלים לבצע משימות פשוטות

התלמידים בארה"ב הם בעלי השליטה הטובה ביותר בטכנולוגיה ומחשבים בעולם המערבי - כך קובע דו"ח חדש שמפרסם מכון אירופי. עם זאת, מהנתונים עולה כי בארה"ב קיימים פערים בהישגים בקרב התלמידים - יותר ממדינות מערביות אחרות.

רשת סי.אן.אן מדווחת כי הדו"ח, שפורסם על ידי "הארגון לשיתוף פעולה כלכלי ופיתוח", מציין כי בארה"ב השימוש במחשב אחד נחלק בין חמישה תלמידים, לעומת מדינות מערביות אחרות שם חולקים 13 תלמידים מחשב אחד. הדו"ח מתאר כי 80 אחוז מהאמריקאיות בנות ה-15 הצהירו כי הן מרגישות נוח עד נוח מאוד, עם המחשב האישי. במדינות מערביות אחרות הממוצע עומד על כ-70 אחוז מהתלמידות.

מהנתונים עולה כי למרות יכולות לימודיות גבוהות מאוד בקרב התלמידים האמריקאים, מספרם של התלמידים המתקשים בלימודים מוריד את הממוצע באופן משמעותי. לפחות שישה אחוזים מהתלמידים האמריקאים מוגדרים מתחת לרמה הבסיסית, ואינם מסוגלים לבצע משימות פשוטות. מדינות כמו יפן, דרום קוריאה, איסלנד ופינלנד מצליחות יותר טוב מארה"ב בהתגברות על קשיי התלמידים החלשים.

נתון מעניין נוסף שעולה מהדו"ח הוא כי אמריקאיות בנות 15 נוטות להתעלם מדברי מחנכיהם ברמה זהה לחברותיהן מעבר לים. ילדים, מסתבר, בכל זאת נשארים ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully