וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לנשיא הולנד: "תבטל את ועידת השלום - ואפגוש את אבו מאזן"

8.12.2016 / 0:35

ראש הממשלה שוחח עם נשיא צרפת ואמר כי הוא מוכן להיפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית לשיחות ישירות ללא תנאים, אם יבטל את הוועידה בפריז. לדבריו, "הוועידה לא תתרום להשגת שלום"

עריכה: שניר דבוש

(ריבלין, ביוני: "יוזמת השלום הצרפתית - כישלון ידוע מראש")

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש (רביעי) לנשיא צרפת פרנסואה הולנד כי אם לא יקיים את ועידת השלום הבינלאומית בפריז, הוא מוכן להיפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ללא תנאים מקדימים. נתניהו טען כי לא ישתתף בוועידה, "שלא תתרום להשגת שלום".

בליל רביעי דיווח העיתון הצרפתי "לה פיגארו" כי שגרירת צרפת בישראל, הלן לה גאל, פנתה בתחילת השבוע לממלא מקום ראש המועצה לביטחון לאומי, יעקב נגל, והעבירה לו הזמנה מהולנד לפסגה מדינית בהשתתפות נתניהו ואבו מאזן. זאת, במטרה לקדם את היוזמה הצרפתית לחידוש המשא ומתן לפני סוף השנה הנוכחית.

על פי הדיווח, הפסגה מתוכננת להיערך ב-21 בדצמבר או בימים שאחריה, אך לפני חג המולד החל ב-25 בחודש. עוד דווח כי נגל לא השיב על פנייתה של השגרירה אך כי נתניהו צפוי לשוחח עם הולנד - מה שאכן קרה בשעות הערב. אבו מאזן, לפי "לה פיגארו", הביע נכונות להשתתף בפסגה.

(עדכון ראשון: 21:35)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ואבו מאזן בהלוויתו של הנשיא שמעון פרס, הר הרצל, ירושלים. ספטמבר 2016. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו ואבו מאזן בהלוויית הנשיא התשיעי שמעון פרס/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully