וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד נהרג כששב מיום הולדתו, לידור על האופנוע שאהב: קורבנות הכבישים

שלומי גבאי ואור רביד

8.12.2016 / 0:34

לידור ודוד נהרגו הלילה בשתי תאונות שונות, והעלוו את מניין ההרוגים בכבישים השבוע לעשרה. "היה לו לב ענק, הוא היה אמור לחגוג היום", סיפרה קרובתו של דוד. "הרוכבים נופלים אחד-אחד והחיים נגמרים בשניות", אמר חברו של לידור בכאב

צילום: יששכר וויס תיעוד מבצעי מד"א

שני צעירים שנהרגו בליל רביעי על הכבישים, השלימו את מספר קורבנות תאונות הדרכים לעשרה רק מתחילת השבוע. דוד אדרי, תושב אור עקיבא, נהרג עת שחזר ממסיבת יום הולדתו ה-33 כשהתנגש בגשר הולכי רגל בכביש החוף ומכוניתו עלתה באש. לידור בוטה, רוכב אופנוע בן 26 מראש העין, נפגע על ידי מכונית במהלך נסיעה בעיר.

דוד היה בן הזקונים של משפחת אדרי, ולפני כשנה וחצי הלך אביו לעולמו לאחר התמודדות עם מחלה קשה. הוא עבד כנהג משאית בחברה לחומרי בניין באור עקיבא, והתגורר בשכונת אורות. "הוא היה הבן אדם הכי אחראי עלי אדמות, מאוד זהיר וקפדן", סיפרה בת דודתו, עליזה ספן. "הזוי שדווקא הוא נהרג בתאונת דרכים, הרי מקצועו היה נהג משאית. היה לו לב ענק, חמד של בחור. עוד לא התאוששנו מהמכה שנחתה עלינו עם מות אביו, והנה עכשיו הבשורה הקשה הזאת. הוא תכנן לחגוג היום את יום הולדתו עם חבריו הרבים. נורא עצוב לנו, זה בלתי נתפס".

לידור בוטה רוכב האופנוע שנהרג בתאונת דרכים עם רכב פרטי בראש העין. פייסבוק, עיבוד תמונה
דוד/עיבוד תמונה, פייסבוק

קרובת משפחה נוספת, בת שבע אוחיון, סיפרה כי "העיר כולה באבל". "איזה בן אדם מקסים הוא היה, ממש כל המעלות באיש אחד. כל מי שרצה עזרה ידע שדוד הוא הכתובת. כולם אהבו אותו בעיר, הייתה לו נתינה אינסופית", אמרה. "זאת מכה קשה מנשוא לכולנו ולאמו, שאיבדה את בעלה לא מזמן".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"לידור רצה להקים משפחה"

גם מותו של לידור הכה את סביבתו בתדהמה. "אי אפשר לעכל את המוות הזה. הרכיבה על אופנוע גרועה יותר ממשחק ברולטה רוסית", סיפר חברו, נדב בן שטרית, שהכיר אותו בעקבות האהבה המשותפת לאופנועים. "הרוכבים נופלים אחד-אחד, החיים יכולים להיגמר בשניות. שבעה חברים שלי נהרגו מהאופנועים האלה, הם נופלים כמו זבובים אחד אחרי השני". בעקבות מות חבריו, החליט נדב בעצמו לרדת מהכלי הדו-גלגלי. "עם כל האהבה שלי לכלי, החלטתי לרדת מהאופנוע כי רציתי לשמור על חיים. לא מתקרב לכלי הרצחני הזה היותר".

"היינו החברים הכי טובים", סיפרה מירית דבש. "אנחנו מכירים מגיל עשר. הוא מצחיק בטירוף והכי כיף היה להיות בחברתו. באמת, הוא בן אדם כל כך טוב ואמיתי, כל הזמן. כולם אהבו אותו. באמת, אומרים לידור והתמונה הראשונה שעולה זה החיוך שלו".

תאונת דרכים בראש העין. דצמבר 2016. אופיר נחום, תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
זירת התאונה בראש העין, אתמול/מד"א, אופיר נחום, תיעוד מבצעי מד"א

משה ישורון, המנהל של לידור בעבודה, ספד לו בטרם יצא להלווייתו. "קשה לדבר עליו בזמן עבר. הבחור מאוד רצה להקים משפחה, רק חזר לפני שבוע ממסיבת הרווקים שלו באמסטרדם. הוא בילה, נהנה מחיים, מסור לעבודה. בחור מקסים", אמר. "אנחנו כל החבר'ה עם דמעות, לא מעכלים את הבשורה המרה. לא מאמין שבעוד כמה דקות נעשה את הדרך להיפרד ממנו בפעם האחרונה בהלוויה שלו. אנחנו שבורים וגמורים פה בעבודה. גם ככה החיים של רוכב אופנוע לא קלים, אבל במקרה הטרגי של היום, ממה שאנחנו מבינים לידור לא היה אשם - מישהו עבר קו לבן ופגע בו. יהי זכרו ברוך".

חלקת קבורתם של ארבעת ההרוגים בתאונת הדרכים ליד נס ציונה. בית העלמין המוסלמי ברמלה, 5 בדצמבר 2016. ניב אהרונסון
קברי החברים בבית העלמין ברמלה/ניב אהרונסון

מוקדם יותר השבוע נהרגו ארבעה חברים בתאונת דרכים בכביש 431, לאחר שמכוניתם סטתה מנתיבה והתנגשה בכלי רכב מסחרי בצד הדרך. מעוצמת ההתנגשות נהדפה המכונית הפוגעת לצד השני של הכביש, חצתה ארבעה נתיבים והתנגשה במעקה הנגדי. ההרוגים הם אדם אבו חביזה, בן 24מרמלה, יזן עסאפ בן ה-18 מעכו, זכי מצלח בן ה-19 מתל אביב ואחמד מעדי בן 21, גם הוא מרמלה.

בלילה שבין שבת לראשון נהרגו אותר חירי מסרי, בת 21 מריינה ובדרין חאלד עבד, בת 22 מנצרת, בתאונת הדרכים הקשה בכביש 79 שבגליל התחתון. בתאונה נהרג גם צעיר בשנות ה-20 לחייו.

היום נקבע בבית החולים איכילוב בתל אביב מותו של הולך רגל בן 79 שנפצע באורח קשה מפגיעת כלי רכב ברחוב בלפור בבת ים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים, שם נקבע מותו. בוחני התנועה חוקרים את נסיבות התאונה.

(עדכון ראשון: 20:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully