וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה במחיר מציאה: בובות השעווה של הנשיאים מוצעות למכירה

4.12.2016 / 10:29

מוזיאון השעווה של גטיסבורג יעמיד למכירה פומבית את בובותיהם של כל נשיאי ארצות הברית - מג'ורג' וושינגטון ועד ברק אובמה. בזמן הקרוב יוכל הציבור הרחב להגיע למקום ולבחון כמה ירצו להשקיע כדי להציב את הפריט הייחודי בביתם הפרטי

צלמים זמניים מורשים

מוזיאון השעווה בגטיסבורג שבפנסילבניה, ובו דמויותיהם של כל 44 הנשיאים והנשים הראשונות של ארצות הברית, סוגר את שעריו לאחר שישים שנות פעילות. לרגל הסגירה, מקיים בימים אלה המוזיאון מכירה פומבית מיוחדת, שבה יוכל כל אדם לרכוש לעצמו את בובתו של הנשיא האהוב עליו, ולהציב אותה כאוות נפשו, בסלון או בחדר השינה.

הנשיאים השונים מוצבים ברחבי המוזיאון, לבושים בבגדים התואמים לתקופה שבה כיהנו בתפקיד הבכיר, ומוקפים בתפאורה המדמה את אותם הזמנים. כך למשל, בובתו של הנשיא הראשון ג'ורג' וושינגטון לבושה בבגדים מסורתיים התואמים למאה ה-18, ובובת הנשיא לשעבר אברהם לינקולן הוצבה בתוך משרדו בבית הלבן כשלצדו ספרים ועט נובע. בובת הנשיא הנוכחי ברק אובמה ממוקמת בחדר הסגלגל, כשלידו הפודיום, שעליו עמד בעת נשיאת נאום לאומה.

מנהל המוזיאון אמר כי יותר ממיליון בני אדם ביקרו במקום מאז שנפתח ב-1957. המכירה הפומבית תתקיים בחודש הבא, ועד אז יוכלו המבקרים לבחון את הסחורה, ולהחליט אם וכמה הם רוצים להשקיע בפריט הייחודי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוצב ליד הטלוויזיה? בובת הנשיא אובמה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוצב מאחורי השולחן בחדר הסגלגל. לינקולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully