וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורב ליועץ הבכיר של טראמפ: "הוא לא אנטישמי - אלא נלחם בזה"

3.12.2016 / 9:00

אהרון קליין, מנהל דסק ירושלים באתר החדשות הימני קיצוני Breitbart שעבד תחת סטיב בנון, סיפר לאולפן וואלה! NEWS: "תומכי ישראל יכולים לישון בשקט, בידיעה שאחד התומכים הגדולים במדינה היהודית מגיע עכשיו לבית הלבן"

עריכת וידאו: ניר חן.

אהרון קליין, מנהל דסק ירושלים באתר החדשות הימני קיצוני Breitbart, שהיה עד לא מזמן בניהולו של סטיב בנון - מי שמונה ליועץ אסטרטגי בכיר של נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ ומזוהה עם גורמים קיצוניים ואנטישמיים - קרא בריאיון לאולפן וואלה! NEWS: "אל תחששו מסטיב בנון". לדבריו, "תומכי ישראל יכולים לישון בשקט, בידיעה שאחד התומכים הגדולים במדינה היהודית מגיע עכשיו לבית הלבן".

"אני מכיר אותו שנים", הוסיף, "אני לא רק מועסק על ידו, אני גם חבר קרוב". לטענת קליין, "הוא ההפך הגמור ממה שנטען בהכפשות עליו. הוא לוחם למען ישראל ונגד אנטישמיות. אנחנו לא מסתכלים על מגדר או גזע או דת או מוצא אתני. אנחנו מעל זה". הוא הוסיף, בהתייחסות לביקורת נגד בנון: "אני חושב שהם חוששים ממדיניותו, לכן הם מכפישים אותו ללא הפסקה בהמצאות פוגעניות. פשוט מאוד, בגלל המדיניות שלו והקשר שלו לדונלד טראמפ".

קליין ציין כי "בנון גייסו אותי באופן אישי להקים את שלוחת Breitbart בירושלים. המטרה העיקרית שרצה להשיג בכך הייתה להילחם בחדשות לא מדויקות ודיסאינפורמציה נגד ישראל. זה איש שנלחם באנטישמיות". הוא הוסיף: "סטיב בנון הוא אחד האנשים הכי טובים למלא את המשרה הזאת. הוא יודע איך להשתמש בכוח של הבית הלבן לטובת אבטחת הגבולות של ארצות הברית, להתמודד עם מדיניות ביטוחי הבריאות של אובמה, לבצע רפורמה בכלכלה וגם, דרך אגב, לעמוד לצד בעלות בריתנו - ולא לצד אויבי ארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully