וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוגיה המטרידה של היום: איך ג'ירפות צריכות לקשור עניבה?

4.12.2016 / 9:01

הו, טוב שאתם פה. הרשת נמצאת בעיצומו של ויכוח חדש וחסר כל תוחלת על הג'ירף והמקום הנכון ביותר בשבילו לקשור עניבה. אתם חייבים לעזור לנו להכריע בסוגיה המטומטמת הזאת

צילום: דוברות הספארי, עריכה: טל רזניק

בסרטון – ג'נגו הגי'רף בספארי ברמת גן

עד היום אנחנו לא לגמרי יודעים מדוע ולמה לובשת הזברה פיג'מה, אך בעוד השאלה הזאת תשאר בעינה לנצח - סוגיה אחרת על חיה ולבוש שחייבת פתרון יוצרת ויכוח מיותר ברשת בימים האחרונים ותגרום גם לכם לגרד את הראש. היכן יקשור הג'ירף את העניבה הדמיונית שלו, בחלק העליון או התחתון של הצוואר?

משתמש הטוויטר, ג'רמי המונד, העלה את השאלה הזאת לדיון ולא תיאר לעצמו לאיזה בלגאן הוא יגרום. לצד השאלה הוא פרסם איורים שממחישים את הדילמה. מצד אחד, הגיוני שהג'ירף יקשור עניבה בדומה לבני האדם - סביב החלק התחתון של הצוואר שלו. מצד שני, זה יהיה מגוחך לקשור עניבה בחלק התחתון כי הג'ירף לא לובש חולצה וזה יראה לא קשור לכלום.

אולי התשובה הנכונה היא גם וגם: ליום עבודה עניבה למעלה ולמסיבה שאחרי עניבה למטה. אולי זה בכלל תלוי באופיו של הג'ירף כי לפי מה שאחד הגולשים טען, כשהעניבה למעלה היא מעניקה לג'ירף מראה חנוני ורשמי יותר. משתמש אחר הציע פתרון יצירתי לשאלה הזאת, כפי שתוכלו לראות בתמונה הבאה:

עוד באותו נושא

הכי קרוב לטירוף "השמלה": מה צבעם האמיתי של הכפכפים האלה?

לכתבה המלאה

נכון לעכשיו אין עדיין קונצנזוס בעניין הזה, אבל אולי אתם תצליחו להכריע:

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ירפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully