וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טראמפ שוקל למנות את שרה פיילין לתפקיד בממשל

גורמים המקורבים לנשיא הנבחר ולמושלת אלסקה לשעבר מסרו לרשת ABC כי נשקלת האפשרות למנות אותה לשרה האחראית על יוצאי צבא, הגדול ביותר בממשל. המועמדת לתפקיד סגן הנשיאה ב-2008 הייתה בין הראשונות שהביעו תמיכה בטראמפ

צילום: רויטרס, עריכה: ורד לידני

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ שוקל למנות את מושלת אלסקה לשעבר שרה פיילין לתפקיד השרה האחראית על יוצאי צבא במדינה - כך דווח היום (רביעי) ברשת ABC. פיילין תמכה בטראמפ מתחילת הקמפיין והייתה מועמדת לתפקיד סגנית הנשיא מטעם המפלגה הרפובליקנית ב-2008.

מדובר במשרד הגדול ביותר בממשל האמריקני והוא כולל 300 אלף עובדים ותקציב של 182 מיליארדר דולר. גיסה של פיילין, דקוטה מייר, פרסם השבוע סרטון בפייסבוק המתמקד בעבודתה של אמו עם יוצאי צבא. בנה הבכור, טראק, שירת בעיראק ב-2008. הסרטון, שאינו חדש, כולל נאום שנשאה מושלת אלסקה לשעבר שיוצאת בתקיפות נגד "הבירוקרטיה" שלטענתה "הורגת את הווטרנים שלנו".

גורם המקורב לפיילין אמר ל-ABC כי בימים האחרונים היא אמרה לצוות המעבר של הנשיא הנבחר כי "אני מרגישה שאני יכולה לשמש היטב וביעילות את אלו שזקוקים לכך נואשות". מי שהתמודדה על תפקיד הסגנית של ג'ון מקיין, טרם נפגשה עם טראמפ במגדליו בני יורק, אולם היא הייתה בין הדמויות הראשונות שהביעו תמיכה במועמד הרפובליקני. גורם בכיר בצוות המעבר של טראמפ אישר ל-ABC כי מתקיימות שיחות בין הצדדים.

לקריאה נוספת בנושא
טראמפ הכריז: "אפסיק לנהל את כל עסקיי - הנשיאות חשובה בהרבה"
ראש ה-CIA נגד טראמפ: "ביטול הסכם הגרעין יהיה שיא הטיפשות"

מושלת אלסקה לשעבר שרה פיילין בכנס בחירות לצדו של דונלד טראמפ באייווה, 19 בינואר 2016. רויטרס
תומכת נלהבת. טראמפ ופיילין, ינואר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully