וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: רוכב אופניים רכב על מעקה דק בגובה 200 מטרים

29.11.2016 / 10:31

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

הרשויות בקולומביה הכריזו הבוקר על מצב חירום לאחר שמטוס ועליו 81 בני אדם התרסק בדרכו לשדה תעופה בעיר מדיין שבצפון המדינה. צוותי החירום פועלים במקום לחילוץ ניצולים, אולם לא ברור כמה שרדו ומה מצבם. על המטוס היו גם שחקני קבוצת כדורגל מקומית מברזיל.

רשות המסים הודיעה הבוקר כי השריפות שפרצו במספר מקומות ברחבי הארץ הן תוצאה של הצתות, ותושבים שביתם נפגע כתוצאה מכך יפוצו על פי ההגדרה בחוק מס רכוש של נזקי מלחמה. בין היישובים: זכרון יעקב, חיפה, נטף וחלמיש.

הקבינט צפוי להתכנס היום לדיון נוסף בנושא חוק ההסדרה. אתמול אישר היועץ המשפטי לממשלה פתרון זמני להעתקת מקום מושבם של תושבי המאחז, פתרון שנדחה על ידי התושבים. "לא ניעקר מביתנו רק כדי להיזרק שוב מאותו מקום כעבור שמונה חודשים", נמסר ממטה המאבק.

הסרטון הזה לא מומלץ לבעלי לב חלש: במסגרת תחרות עולמית של חברת גו-פרו יצא רוכב האופניים הזה לבצע רכיבה מסוכנת במיוחד על מעקה דק של סכר בגובה 200 מטרים באוסטריה. הוא הצליח להעלות את הסרטון הזה אז כנראה שהוא יצא מזה בשלום.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן וייתכן גשם מקומי קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully