וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל ניסה לדקור איש כוחות הביטחון במחסום שועפאט - וחוסל

25.11.2016 / 18:05

פלסטיני שנסע במיניבוס שיצא ממחנה הפליטים שועפאט שבצפון-מזרח ירושלים, ניסה לבצע פיגוע דקירה במהלך הבידוק שנערך על גופו. הוא נורה על ידי הכוחות בשטח, נפצע אנוש וכעבור זמן קצר נקבע מותו

ניסיון פיגוע דקירה סמוך למחסום שועפאט. נובמבר 2016. דוברות המשטרה, ספק 500
הסכין שבאמצעותה ניסה הפלסטיני לבצע פיגוע דקירה/ספק 500, דוברות המשטרה

פלסטיני ניסה הערב (שישי) לדקור איש כוחות הביטחון במחסום שבכניסה למחנה הפליטים שועפאט בצפון-מזרח ירושלים. הוא נורה על ידי הכוחות בשטח, נפצע באורח אנוש וכעבור זמן קצר נקבע מותו.

הפלסטיני היה בין נוסעי מיניבוס שעשה את דרכו ממחנה הפליטים לכיוון ירושלים. בעת שכוחות הביטחון ערכו בידוק על גופו, הוא התקרב במהירות לכיוון איש כוחות הבטחון, שלף מתחת לחולצתו סכין וניסה לדקור אותו. תוך כדי המאבק, נורה המחבל והסכין שהייתה ברשותו נתפסה.

ביום שלישי האחרון אירע ניסיון פיגוע דומה במעבר קלנדיה. פלסטיני ניסה לדקור מאבטח במעבר קלנדיה ונורה למוות. מהמשטרה נמסר אז כי המחבל התקדם אל עמדת המאבטחים במקום מנתיב היציאה מהמחסום, תוך שהוא מעורר את חשדם. אחד המאבטחים ניגש אליו וביקש ממנו להציג תעודה מזהה, תוך שהוא מבחין כי אחת מידיו נמצאת בכיס כל הזמן הזה. כשביקש המאבטח מהפלסטיני להוציא את ידו, שלף המחבל סכין וניסה לדקור את המאבטח כמה פעמים. תוך מאבק בין השניים נוטרל המחבל ונתפסה הסכין. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו בזירה.

0עדכון ראשון: 17:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully