וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים מציפים את הדואר האלקטרוני של סדאם

30.10.2002 / 14:20

האימייל של הרודן העיראקי שוקק חיים: מכתבי תמיכה ונאצה מתקבלים מאזרחים בכל העולם; בין המיילים מציעים אנשי עסקים למכירה טכנולוגיה אמריקאית גנובה; גם וירוסים נשלחו

המהפכה המקוונת לא פוסחת על הנשיא העירקי, סדאם חוסיין - מסתבר שגם לו יש תיבת דואר אלקטרוני. לא ברור אם הרודן העיראקי עוקב אחרי הדור הנכנס שלו מדי יום, אבל מה שבטוח זה שיש שם פעילות מתמדת ושוקקת חיים. אזרחי ארה"ב החליטו לנצל את התזמון האסטרטגי בו מאיימת הנהגתם במתקפה על עיראק ולעשות שימוש במדיה החדשה כדי להבהיר לסדאם מה בדיוק הם חושבים עליו.

אזרחים אמריקאיים רבים החליטו להביע את תמיכתם בצעדיו של נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, ישירות לאימייל של סדאם. גולש אחד שלח לנשיא העיראקי מייל שכותרתו "בלתי נמנע" וצירף תצלום של פטריה אטומית. גולש אחר שהציג עצמו כחייל בחיל הצנחנים האמריקאי ובוגר מלחמת המפרץ, הביע צער על כך שהוא וחבריו לא הספיקו למחוק את דמותו של סדאם מעל האדמה בשל הסכמים פוליטיים. גולש אוסטרי ביקש מסדאם כי ישלח לו כרטיס טיסה, והוא בתמורה מבטיח להגיע לעיראק על מנת להלחם באמריקאים ברגע שיתבקש.

קריאת המכתבים התאפשרה עקב הפרסום באתר "וויירד" שגילה כי ניתן לגלוש אל תיבת הדואר של סדאם ולקרוא את המכתבים הממתינים לו. התיבה מופעלת על ידי ספק האינטרנט העיראקי והיא אמורה להוות ערוץ תקשורת ישיר לנשיא העירקי. אולם מסתבר שלא מסובך כל כך לקרוא את תוכנה. הגולשים פונים לסדאם בכתובת press@uruklink.net, המצורפת לאתר של נשיאות עיראק.

בין המיילים הממתינים לסדאם בתיבה, ניתן למצוא הצעות עסקיות מחברות אמריקאיות. זאת למרות החרם המוטל על עיראק. הצעה אחת, למשל, הגיעה מיו"ר חברה לונדונית המציע עצמו כמתווך עבור העיראקים בעסקת רכישת סחורות מאירופה. במייל אחר שהגיע מבואנוס איירס הוצע לסדאם לרכוש טכנולוגיה אמריקאית גנובה ששוויה הוערך ב-40 מיליון דולר. הטכנולוגיה שהוצעה אגב, מאפשרת טיסה בטוחה יותר במסוקים, דבר שוודאי ישמח את נשיא עיראק ערב המתקפה האמריקאית הצפויה. בין ההודעות ניתן למצוא גם וירוסי מחשב וגם הצעות לוירוסים ביולוגיים.

סדאם חוסיין, עסוק ככל שיהיה, מוצא את הזמן לענות על חלק מהמכתבים שנשלחים אליו. באוקטובר 2001, זמן קצר לאחר הפיגוע בתאומים שלח אזרח אמריקאי מפנסילבניה מייל לסדאם וביקש ממנו לפתוח בשיחות שלום עם ארה"ב. הרודן העיראקי הגיב באימייל ארוך ומפורט של 3,300 מילים ובו הביע בפעם הראשונה צער ותנחומים על הפיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully