וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ במסר לחג ההודיה: עלינו להתאחד ולאחות את השברים

נשיא ארה"ב הנבחר פרסם סרטון נוסף ובו נשא דברים לכבוד החג, וביקש "לגייס את מאמצי האומה כולה" כדי להתגבר על פצעי הקמפיין. בדיווח בוושינגטון פוסט נטען כי טראמפ מסרב לקבל תדרוכים מודיעיניים

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ פרסם הלילה (חמישי) סרטון ובו מסר של פיוס לכבוד חג ההודיה. "אני מתפלל שבחג ההודיה הקרוב נתחיל לאחות את השברים ולצעוד קדימה כמדינה אחת חזקה, עם מטרה משותפת ועם נחישות רבה", אמר טראמפ בסרטון מוקלט ששחרר צוותו, שוב ללא מגע ישיר עם כלי התקשורת.

הנשיא הנבחר הודה כי "הקמפיין הארוך והכואב" הותיר מתחים שעדיין קשה להתגבר עליהם, אולם הדגיש כי במטרה לעשות שינוי, "עלינו לגייס את מאמצי האומה כולה". הנשיא היוצא ברק אובמה ציין אתמול את החג עם החנינה המסורתית שהעניק לזוג תרנגולי הודו. "עתה מתחיל הקמפיין הלאומי לשקם את המדינה ולהשיב את אמריקה לכל תושביה", הוסיף טראמפ. "הבה נודה על כל מה שיש לנו והבה נעמוד באומץ בפני האתגרים החדשים הנפרסים בפנינו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתקשר עם התקשורת. טראמפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוושינגטון פוסט דווח אמש כי טראמפ מסרב לקבל את התדרוך המודיעיניים, בשונה מקודמיו בתפקיד. לפי גורמים אמריקניים בעבר ובהווה, מאז שנבחר בתחילת החודש, טראמפ תודרך פעם אחת לאחר שניצח בבחירות ופעם נוספת אתמול, לפני שעזב את ניו יורק לפלורידה שם יעביר את החג.

לפי הדיווח, גורמי מודיעין מוכנים לתדרך את הנשיא הנבחר על ההתפתחויות השונות בעולם ועל האיומים הביטחוניים הנשקפים לארצות הברית. לדברי גורם אמריקני בכיר, לטראמפ יש "פערים רבים לסגור". בשונה ממנו, דווח כי סגנו מייק פנס מפנה זמן כמעט מדי יום על מנת לקבל תדרוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully