וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: מטאור חצה את השמיים בפלורידה

23.11.2016 / 15:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

ארבעה עובדי קבלן שעבדו בסלילת כבישים בסמוך ליישוב נטף עוכבו היום לחקירה בחשד למעורבות בשריפה שפרצה מוקדם יותר באזור. מהמשטרה נמסר כי בשלב זה נבדקים כל הכיוונים בהם גם רשלנות שהובילה לשריפה. כוחות הכיבוי עדיין פועלים להשתלט על הלהבות.

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום 13 שנות מאסר וחצי על נערה בת 16 תושבת מחנה הפליטים קלנדיה בגין ניסיון רצח. זאת בהמשך להודאתה כי התכוונה לבצע פיגוע דקירה באמצעות מספריים יחד עם בת דודתה בת ה-15 בשוק מחנה יהודה בעיר לפני כשנה.

יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן פנה היום במכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בדרישה שהממשלה תדון בביטול תאגיד השידור הציבורי בהקדם. לדבריו, למרות עמדתו של שר האוצר ניתן לקבוע בהחלטת ממשלה כי ביטול התאגיד יותנה בהסכם התייעלות שיימנע חריגה מתקציב המדינה.

בפלורידה נצפה מטאור חוצה את השמיים בשעת לילה ביום שני האחרון. לדברי מומחים, גודלו של המטאור הוא כגודל כדור בייסבול והוא נכנס לאטמוספירה במהירות של כ-64 אלף קילומטרים לשעה.

תחזית מזג האוויר: מחר יוסיף להיות קר מהרגיל לעונה וייעשה אביך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully