וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה: מורה חשודה שניסתה למכור תלמידה בת 13 לסוחרי איברים

שר הפנים חשף כי המורה "נתפסה על חם", כשניסתה להעביר תלמידה בפנימייה שבה היא מלמדת לידי הסוחרים, תמורת 10,000 דולרים. "גלינה עבדה במשך קרוב לשנה על 'תכניתה העסקית'", ציין השר, שילווה את התיק באופן אישי

גילנה קובלנקו, מורה אוקראינית שנעצרה בחשד לסחר באיברים, נובמבר 2016. פייסבוק, צילום מסך
בעלת ותק של יותר מ-20 שנים. המורה לאחר מעצרה/צילום מסך, פייסבוק

גלינה קובלנקו, מורה אוקראינית בת 52, נעצרה על ידי הרשויות בחרקוב שבמזרח אוקראינה בחשד שניסתה למכור תלמידה שלה, בת 13, ככל הנראה לסוחרי איברים תמורת 10,000 דולרים (כ-40 אלף שקלים) – כך חשף אתמול (שני) שר הפנים של אוקראינה ארסן אבקוב, בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו. לדבריו, קובלנקו, שלימדה בפנימייה ליתומים ולילדים שהוצאו מידי הוריהם, הייתה תחת חקירה סמויה של הרשויות במדינה בארבעת החודשים האחרונים.

על פי הודעת שר הפנים, הרוכש המיועד התעניין בנוגע לבריאותה של הילדה ושילם למורה אלף הריבניה אוקראיני (כ-150 שקלים) תמורות תמונות של הילדה ונתוניה הרפואיים. על פי דיווחים בכלי התקשורת האוקראיניים, קובלנקו היא מורה לשפות רוסיות ואוקראינית ולספרות, ויש לה ותק של יותר מ-20 שנים.

עוד בוואלה! NEWS:
קצירת איברים עבור רווחים: אישום נגד חברי רשת השתלות בלתי חוקיות
נחשפה רשת ל"ייבוא" כבדי שמיעה ודיבור ממזרח אירופה והעסקתם כקבצנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העבירה תמונות ונתונים רפואיים. קובלנקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"גלינה עבדה במשך קרוב לשנה על 'תכניתה העסקית' למכירת הילדה בת ה-13", ציין השר אבקוב. "היא נתפסה 'על חם', כשלקחה את הילדה מהפנימייה, הביאה אותה לרוכשים וקיבלה כסף". על פי הדיווח ברשת BBC, אם היא תורשע, המורה עשויה לקבל עונש מאסר של עד 12 שנים. שר הפנים הוסיף כי הוא מלווה את התיק באופן אישי.

קובלנקו או עורכי דינה טרם התייחסו לטענות. הדיווח הנוכחי מצטרף לדיווחים נוספים על ארגוני פשיעה במזרח אירופה, שעוסקים בקצירת איברים וסחר בהם. בשנת 2013, בית דין אירופי מיוחד שהוקם בקוסובו הרשיע חמישה בני אדם בהובלת רשת סחר באיברים, שקצרה את איבריהם הפנימים של עשרות בני אדם והשתילה אותם באופן לא חוקי במרפאה פרטית בפריסטינה, בירת קוסובו.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully