וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח האזרח הסודאני בפתח תקווה: נעצר חשוד נוסף בן 19

22.11.2016 / 17:14

לאחר שנער בן 16 נעצר בשבוע שעבר בחשד לתקיפתו של הקורבן, כבן 40, נתפס בן 19 שככל הנראה היה גם הוא מעורב באירוע. האזרח הזר נמצא חבול ובמצב אנוש ונותק ביום ראשון מהמכשירים בבית החולים בילינסון

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
חשוד שני נתפס. ככל הנראה הקורבן הותקף בידי חבורת צעירים/ראובן קסטרו

צעיר כבן 19 מפתח תקווה נעצר היום (שלישי) בחשד לרצח של אזרח סודאן בפתח תקווה. בהמשך היום יובא החשוד לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. טרם התברר אם הרקע לתקיפה היה גזעני, או שהתפתחה בין הנערים לאזרח הזר קטטה שקדמה למותו.

לפני כשבועיים נמצא האזרח הזר, כבן 40, כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו ומצבו מוגדר אנוש. הוא הועבר לבית החולים בילינסון בפתח תקווה במצב של מוות מוחי. במשך שמונה ימים חיפשה המשטרה אחר אחיו של האזרח הזר, ולאחר שנמצא, נותק הקורבן בתחילת השבוע מהמכשירים בבית החולים.

ימים אחדים לאחר שאושפז, עצרה המשטרה נער בן 16 מאזור השרון בחשד שהיה מעורב ברצח. על פי חקירת המשטרה, הרצח נעשה באמצעות חפץ חד, יחד עם כמה תוקפים צעירים גם הם. בשבוע שעבר הוארך מעצרו של בן ה-16 ובמשטרת השרון ממשיכים בחקירת האירוע. עו"ד אבי כהן, שמייצג את הנער, אמר: "הקטין משתף פעולה עם החוקרים ומסר את גרסתו להשתלשלות האירועים שהובילה לתוצאה הטראגית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully