וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק: "חובה לחקור את פרשת הצוללות; אמון הציבור חיוני"

20.11.2016 / 0:23

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר צייץ הערב בטוויטר שלו קריאה לחקור את פרשת הצוללות. מנגד ראש המועצה לביטחון לאומי: יעקב נגל אומר הערב היה תיאום מלא, לא היה ויכוח על הצורך ברכישה"

אהוד ברק באולפן וואלה! NEWS, מרץ 2016. ראובן קסטרו
"צוללות הן חיוניות, אמון הציבור חיוני אף יותר". ברק/ראובן קסטרו

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, התייחס אתמול (שבת) לפרשת הצוללות ואמר כי "חובה לחקור". "צוללות הן חיוניות, אמון הציבור חיוני אף יותר. יש הרבה סימני שאלה. לכן, כמו שאומר בוגי, חובה לחקור. גם בגרמניה, גם אחורנית", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

הדברים מגיעים בתגובה לדיווח בחדשות 10, ולפיו עו"ד דוד שמרון, המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו ומשמש בא כוחו, הוא גם עורך דינו של מיקי גנור, איש עסקים ישראלי אשר מתווך בעסקה של רכישת שלוש צוללות מגרמניה.

מוקדם יותר הערב טען ראש המטה לביטחון לאומי (מל"ל) יעקב נגל ב"פגוש את העיתונות" כי "ראש הממשלה והמל"ל וכל הגורמים, עבדו בתיאום מלא". הוא הוסיף: "אני אומר את העובדות כהווייתן. לפני נסיעתו של ראש הממשלה לגרמניה להיפגש עם הקנצלרית אנגלה מרקל באוקטובר 2015, נפגשנו יוסי כהן ואני במל"ל - נושא הצוללות התחיל בתקופת עמידרור, אני מזכיר - וקיבלנו את דרישתם לקבל מהגרמנים מחויבות לשלוש צוללות".

(עדכון ראשון: 20:51)

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה. נובמבר 2016. רויטרס
"ראש הממשלה והמל"ל עבדו בתיאום מלא". נתניהו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully