וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גבי הגן על אחיו הקטן במסיבת הגיוס שלו – ושילם בחייו"

18.11.2016 / 16:15

אחיו של גבי דוידוב, שנדקר למוות בקטטה בפאב בפתח תקווה, סיפר לוואלה! NEWS כי האח הצעיר שנפצע ומאושפז בבית חולים לא יודע על מותו של גבי. "הוא היה איש שלום, אף פעם לא חיפש מריבות"

צילום: מד"א וניב אהרונסון, עריכה: ורד לידני

"גבי נרצח במסיבת הגיוס של אחיו, ישראל, הוא ניסה להגן בגופו על ישראל - ושילם בחייו" – כך סיפר היום (שישי) לוואלה! NEWS מיקי דוידוב, אחיו של גבי דוידוב, שנהרג הלילה במהלך קטטה בפאב בפתח תקווה. לדבריו, "גבי היה איש שלום, אף פעם לא חיפש מריבות". הלווייתו של דוידוב, בן 27, תיערך מחר בשעה 18:30 בבית העלמין באור יהודה. המשפחה מזמינה את הציבור להשתתף להלוויה.

דוידוב סיפר כי "הוא יצא אתמול עם כמה חברים טובים ובני משפחה לחגוג לפני הגיוס של האח הצעיר ישראל. הספקנו לדבר אתמול בערב, לפני שיצאו למועדון, והוא הבטיח לי שיחזור לישון בבית". הוא הוסיף: "אני לא מעכל שהוא איננו. אחיו הצעיר, ישראל, שעדיין מאושפז בבית החולים מתאושש מפצעיו, ולא יודע שאחיו, זה שהיה כל כך קרוב אליו, איננו".

עוד בוואלה! NEWS:
14 שנים אחרי שאביו נהרג בציר המתפללים - יהודה סיים קורס קצינים
השופטות במשפטי אזריה ובוכריס יקודמו לערכאה העליונה במערכת הצבאית
תיעוד קשה: בעל חנות מרמת גן חובט בפניו של קשיש - ומפילו לרצפה

זירת דקירה מחוץ לפאב בפתח תקווה, 18 בנובמבר 2016. ניב אהרונסון
זירת האירוע, בפתח תקווה/ניב אהרונסון

אם המשפחה, מירה, סיפרה: "הילדים שלי ילדים מחונכים ולא אלימים. לא הייתה סיבה שתיפתח קטטה". לדבריה, "גבי, ישראל וכמה חברים יצאו לחגוג את מסיבת הגיוס של ישראל, יצאו לנקות קצת את הראש אחרי השבוע העמוס". היא הוסיפה בדמעות: "אנחנו לא מעכלים את האסון שקרה לנו. הילדים שלי בדרך כלל לא שותים בכלל כך שאלכוהול, והשתכרות היא בטוח לא הסיבה לתגרה. גבי היה בחור פייסן, לא אחד שמחפש מריבות ואלימות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קטטה בפתח תקווה. מד"א
צוותי מד"א מטפלים בנפגעי הקטטה, הלילה/מד"א

בתגרה שפרצה בפאב ברחוב ז'בוטינסקי נהרג גבי, ונפצע באורח קשה אחיו, בן 19. המשטרה פתחה בחקירת המקרה, ומבדיקה ראשונית עולה כי ההרוג מוכר למשטרה מתחום עבירות האלימות. מהמשטרה נמסר כי הקטטה החלה בתוך הפאב והמשיכה ברחבת הכניסה שלו. בשלב מסוים, נשלפו סכינים והמתקוטטים השתמשו אף בקרשים ובמוטות ברזל.

כוחות גדולים של משטרת מחוז המרכז, בפיקודו של ניצב מוטי כהן, אספו את ההקלטות ממצלמות האבטחה מהפאב ומעסקים נוספים סמוכים. בנוסף עוכבו לחקירה כמה צעירים שהיו במקום. לפי שעה לא ברור אם הם היו מעורבים בקטטה או שרק שהו במקום באותה העת. במקביל, הורה מפקד המחוז להוציא צו סגירה לפאב למשך 30 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully