וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת שחררה את המוכר שתועד מכה קשיש: "הייתה התגרות מוקדמת"

18.11.2016 / 15:55

במשטרה זועמים על החלטתה של השופטת אירית מני גור, שהורתה לשחרר את יגאל בר לב למעצר בית חרף התיעוד הקשה שבו נראה מכה קשיש ברמת גן, וטענה שהוא אינו מסוכן. כמו כן, תלתה בקשיש, בן 83, אחריות מסוימת לתקיפה

ספק 500

ביקורת קשה הופנתה היום (שישי) לעבר שופטת בית משפט השלום בתל אביב אירית מני גור, שהורתה לשחרר למעצר בית את הנאשם יגאל בר לב, שתועד מכה קשיש בן 83 שנעזר במקל הליכה ברמת גן. בהחלטתה, קבעה השופטת כי בר לב, שנעצר אתמול, אינו מסוכן – אף שבעבר ריצה חמש שנות מאסר, ואף תלתה בקשיש אחריות מסוימת לאירוע כשכתבה כי התגרה בחשוד. "אני סבורה שמסוכנותו של החשוד היא כלפי המתלונן, ספציפית, בעקבות מעשי התגרות שנעשה בחנות. ניתן להרחיק בשלב זה את החשוד מאזור מגוריו של המתלונן באזור רמת גן", נכתב.

במשטרה אומרים כי השופטת התעלמה מפניית קצינת משטרה שהופיעה בדיון וסיפרה לשופטת כי כשיצאה להפסקה, התפרצו בר לב ואמו לעבר החוקרת, הפנו כלפיה אלימות מילולית, קראו לה שקרנית והיא אף הזעיקה לאולם את מאבטחי בית המשפט מאחר שחשה מאוימת. "סרט התקיפה מדבר בעד עצמו. החשוד מכה את הקשיש בבריונות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גררו את הקשיש אל מחוץ לחנות. תיעוד התקיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוקרי מרחב דן של משטרת תל אביב, בפיקודו של ניצב-משנה שי אזולאי, מיהרו לעצור השבוע את הנאשם - עבריין המוכר למשטרה. מהחקירה עלה כי הקשיש רכש לפני זמן מה קלנועית מהחנות שאותה מנהל בר לב, ובחלוף ימים אחדים ביקש הקשיש להחזיר את המוצר. על רקע זה, פרץ סכסוך שהגיע לשיא כשבר לב תקף את הקשיש באגרוף, הפיל אותו, ולפי המשטרה גם כשהיה פצוע ומוטל על הרצפה המשיך החשוד להכות אותו יחד עם עובד נוסף ואף גררו אותו אל מחוץ לחנות.

במשטרה ניהלו חקירה מהירה והבוקר הוגש כתב האישום עם בקשה לעצור את החשוד עד תום ההליכים המשפטיים. ואולם, למרות הסרטון הקשה המתעד את התקיפה, סברה השופטת כי התוקף אינו אדם מסוכן והורתה לשחררו למעצר בית. בכוונת המשטרה לשוב ולבקש בתחילת השבוע מבית המשפט לשלוח את החשוד בתקיפה למעצר עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully