וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד הכי קרבית, במודיעין הכי הרבה מתגייסים: איפה העיר שלכם?

17.11.2016 / 17:01

מודיעין מובילה בקטגוריית הגברים, אך אלעד במקום הראשון באחוזי הקרביים מבין המתגייסים. בראש רשימת עשר הערים המובילות לנשים נמצאת הוד השרון. יהוד עלתה שישה מקומות מהדירוג של שנה שעברה

חיילים מגיעים לבסיס תל השומר. 25 ביולי 2016. ראובן קסטרו
חיילים בבסיס תל השומר/ראובן קסטרו

אגף כוח האדם בצה"ל חשף היום (חמישי) את דרוג הערים והמועצות לפי נתוני הגיוס של ילידי שנת 1995, שרובם התגייסו ב-2013 ומשתחררים השנה. בקטגוריית הגברים מובילה מודיעין עם קרוב ל-90% גיוס, שמתוכם 50.3% לוחמים ו-12.7% קצינים. בשכלול הנתונים, קיבלה מודיעין ציון סופי של 82.4%. אחריה מדורגת יהוד, שעלתה שישה מקומות מהשנה שעברה, גבעת שמואל, ראש העין ונס ציונה. במקום השישי, עם ירידה של שלושה מקומות בהשוואה לשנה שעברה, נמצאת הוד השרון. קריית אונו, רעננה, מעלה אדומים וכפר סבא ניצבות במקומות השביעי עד העשירי, בהתאמה.

עם זאת, אם מנתחים את שיעור הלוחמים, אלעד כובשת את המקום הראשון עם 56.8% לוחמים מבין המתגייסים, אחריה ראש העין עם 55.6% ובמקום השלישי מעלות תרשיחא עם 55% לוחמים. מודיעין נמצאת רק במקום הרביעי בדירוג, ואחריה, במקום החמישי, גבעת שמואל. העיר נס ציונה פותחת את רשימת הערים בעלות שיעור הקצונה הגבוה בקרב גברים עם 12.9% קצינים מבין המתגייסים. אחריה ניצבות מודיעין, הוד השרון, רמת השרון וגבעת שמואל.

הערים בעלות שיעור הלחימה הגבוה ביותר. יותם רונן, עיבוד תמונה
הערים בעלות שיעור הלחימה הגבוה ביותר/עיבוד תמונה, יותם רונן

מנתוני אגף כוח אדם נמסר עוד כי גדרה מובילה את רשימת חמש המועצות המקומיות הגדולות בקטגוריית הגברים, עם שיעור גיוס של 94.3% שמתוכם 44% לוחמים ו-12.3% קצינים. במקום השני ניצבת גן יבנה, במקום השלישי בית ג'ן, אחריה קריית עקרון, וסוגרת את רשימת חמש המועצות המקומיות הגדולות - כוכב יאיר. הר אדר פותחת את רשימת המועצות המקומיות הקטנות בקטגוריית הגברים עם שיעור גיוס של 97.3%, מתוכם 63.9% לוחמים ו-23.8% קצינים. אחריה ניצבות מיתר, אבן יהודה, פרדסיה, רמת ישי, מזכרת בתיה כפר ורדים, להבים, עומר, ובמקום העשירי ניצבת המועצה המקומית כפר תבור.

ברשימת עשר הערים המובילות לנשים נמצאת במקום הראשון הוד השרון עם שיעור גיוס של 89.7%, מתוכן 6.8% קצינות. במקום השני ניצבת נס ציונה, אחריה מודיעין, קריית אונו, נשר, רמת השרון, גבעתיים, כפר סבא, יקנעם עלית ויהוד ניצבת בסוף העשירייה הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדרוג חמש המועצות המקומיות הגדולות המובילות בקרב נשים מובילה כוכב יאיר, במקום השני קריית טבעון, במקום השלישי קדימה-צורן, ואחריהן שוהם וגדרה. עומר פותחת את דרוג עשר המועצות המקומיות הקטנות המובילות בקרב גיוס נשים. במקום השני ניצבת הר אדר ובמקום השלישי רמת ישי. אחריהן נמצאות להבים, כפר תבור, אלפי מנשה, פרדסיה, תל מונד, אבן יהודה ובמקום העשירי אורנית.

מניתוח הנתונים של אגף כוח האדם, עולה כי את העלייה המשמעותית ביותר בדירוג הגברים ביצעה מעלות תרשיחא, שבשנה שעברה הייתה במקום ה-28 ועלתה למקום ה-15 - שינוי של 13 מקומות. רמת גן, הייתה אשתקד במקום ה-31 ועלתה למקום ה-18. בדירוג הנשים אילת שהייתה אשתקד במקום ה-24 עלתה למקום ה-13, שדרות שהייתה במקום ה-51 אשתקד עלתה למקום ה-40.

ראש העיר מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס אמר: "לבי מתמלא גאווה בכל פעם מחדש. זו השנה שביעית ברצף בה אנחנו מקבלים את ההוכחה שבני הנוער של מודיעין-מכבים-רעות הם הטובים ביותר שיש במדינה. אנחנו מתרגשים מהנתונים בכל שנה מחדש. כאחד שעדיין משרת במילואים אני יודע שהגיוס לצבא בכלל ולשירות קרבי ואיכותי בפרט זה דבר שאינו מובן מאליו. ביום זה אני גאה להצדיע לנוער המצויין שלנו, למשפחותיהם וכמובן למערכת החינוך הטובה ביותר בישראל. על הגאווה שהם מעניקים לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully